بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از آب شرب

مجتمع آبرسانی به روستاهای محطوط‌آباد و حسین‌آباد فیروزی عنبرآباد با حضور مسئولان افتتاح شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان از عنبرآباد، همزمان با هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار عنبرآباد، معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر آبفا و جمعی از مسئولان مجتمع آبرسانی به روستاهای محطوط آباد و حسین آباد فیروزی […]

مجتمع آبرسانی به روستاهای محطوط‌آباد و حسین‌آباد فیروزی عنبرآباد با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان از عنبرآباد، همزمان با هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار عنبرآباد، معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر آبفا و جمعی از مسئولان مجتمع آبرسانی به روستاهای محطوط آباد و حسین آباد فیروزی افتتاح شد.

 
 افشاری‌پور فرماندار عنبرآباد با اشاره به کاهش منابع آب زیرزمینی گفت: بدلیل خشکسالی‌های اخیر چاه آب شرب روستای محطوط‌آباد به طور کامل قطع شد.
 
 وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع حفر چاه آب در این روستا به‌طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و طی یک ماه حفر و تجهیز چاه آب شرب این روستا به اتمام رسید.
 
 افشاری پور در همین راستا از تلاش‌های جهادی مدیر و پرسنل آبفا عنبرآباد بطور خاص تقدیر و تشکر کرد.
 
فرماندار عنبرآباد در ادامه گفت: حفر، تجهیز و لوله‌گذاری به طول ۳۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد‌ و ۸۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات جهادی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در عنبرآباد بود.
 
 افشاری پور در پایان افزود: با حفر و تجهیز این مجتمع بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم روستاهای حسین‌آباد فیروزی و محطوط‌آباد از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

انتهای خبر/بهادری 




بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از آب شرب

منبع:آرمـان
? بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از آب شرب