بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی و آب و خاک در بم

فت فتو/کرمان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم از بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی و آب و خاک در بم در هفته جهاد کشاورزی خبر داد. محمدعلی معقول امروز ۱۶ خرداد بیان کرد: در هفته جهاد کشاورزی ۵ طرح بالغ بر ۲۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد. وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی ۵ طرح […]

فت فتو/کرمان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم از بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی و آب و خاک در بم در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

محمدعلی معقول امروز ۱۶ خرداد بیان کرد: در هفته جهاد کشاورزی ۵ طرح بالغ بر ۲۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی ۵ طرح کشاورزی و آب و خاک در شهرستان بم با هزینه بیش از ۲۶۴ میلیارد ریال که ۳ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی و به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها، شامل: یک طرح آبیاری کم فشار، ۲ طرح گلخانه و ۲ طرح بسته بندی و سردخانه خرما است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: در هفته جهاد کشاورزی یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۴۷ هکتار به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد اعتبار ۳ هزار و ۶۹۰ میلیون ریال اجرا شده که ۳ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است.

به گفته او همچنین ۲ طرح گلخانه سبزی و صیفی در سطوح ۵ هزار و ۶ هزار مترمربع با ظرفیت تولید ۱۲۰ و ۱۵۰ تن سالانه به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌ها ۱۲ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

معقول گفت: ۲ واحد سردخانه و بسته بندی خرما نیز در این هفته به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این سردخانه‌ها، ۳ هزار و ۵۰۰ تن به ظرفیت نگهداری خرما در این شهرستان افزوده می‌شود و ۶۰ شغل نیز ایجاد می‌شود.

گفتنی است هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی و آب و خاک در بم

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی و آب و خاک در بم