بهره‌برداری از ۱۵۷ پروژه راهداری در  جنوب کرمان به ارزش ۱۰۴۰ میلیارد تومان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از بهره‌برداری تعداد ۱۵۷ پروژه با اعتباری معادل ۱۰۴۰ میلیارد تومان همزمان با سراسر کشور خبر داد.  مجتبی محمودی امروز هشتم شهریورماه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان اظهار کرد: ۱۵۷ پروژه راهداری و راه روستایی این اداره […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از بهره‌برداری تعداد ۱۵۷ پروژه با اعتباری معادل ۱۰۴۰ میلیارد تومان همزمان با سراسر کشور خبر داد. 

مجتبی محمودی امروز هشتم شهریورماه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان اظهار کرد: ۱۵۷ پروژه راهداری و راه روستایی این اداره کل به ارزش۱۰۴۰ میلیارد تومان با حضو وزیر کشور به صورت ویدئوکنفراس افتتاح شد.

وی افزود: این طرح‌ها در زمینه احداث راه روستایی، بهسازی و روکش آسفالت، اجرای لایه حفاظتی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، ایمن سازی محورهای مواصلاتی، ترمیم پل‌های آسیب دیده از سیل به بهره‌برداری رسیدند. 

 محمودی از افزایش و رشد پروژه‌های راهداری و راهسازی جنوب کرمان خبر داد و گفت: در احداث راه‌های روستایی شاهد رشد ۳۰۰ درصدی، روکش محورها رشد ۳۲۰ درصدی، بازسازی ماشین‌آلات راهداری رشد ۵۰۰ درصدی و همچنین در بحث ایمن سازی محورهای مواصلاتی شاهد رشد ۳۰۰ درصدی بوده‌ایم که این امر به سهم خود رکوردی بی نظیر محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه راهداری و حمل و نقل در حوزه جنوب کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۰۲ میلیارد تومان خبر داد.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ۱۵۷ پروژه راهداری در  جنوب کرمان به ارزش ۱۰۴۰ میلیارد تومان

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۱۵۷ پروژه راهداری در  جنوب کرمان به ارزش ۱۰۴۰ میلیارد تومان