بهره‌برداری از یک طرح خدماتی در رفسنجان با حضور معاون وزیر علوم

فت فتو/کرمان در سومین روز از هفته دولت یک طرح خدماتی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش فت فتو، با حضور مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و محرابی معاون اقتصادی استانداری کرمان و مسئولین شهرستان رفسنجان شرکت خدماتی اطلس مس […]

فت فتو/کرمان در سومین روز از هفته دولت یک طرح خدماتی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، با حضور مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و محرابی معاون اقتصادی استانداری کرمان و مسئولین شهرستان رفسنجان شرکت خدماتی اطلس مس کویر به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت اطلس مس کویر واقع در محور رفسنجان به کرمان در مراسم افتتاح این شرکت گفت: این واحد خدماتی در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع با هزینه ۱۲ میلیارد تومان احداث شده است.

محمد سعید هاشمی افزود: این شرکت در سال ۸۱ با سهام ۱۰۰ درصدی متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با استقرار در سرچشمه رفسنحان آغاز کرد اما با حجم‌ کاری بالا که شرکت های مجتمع مس سرچشمه، شهربابک و سونگون آذربایجان غربی را پوشش می دهد نیاز به ساختمان بزرگتر داشت.

وی افزود: عملیات احداث ساختمان شرکت فعلی در راستای طرح های توسعه ای از سال ۹۹ با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان آغاز و هم اکنون به بهره برداری رسید.

هاشمی گفت: این شرکت خدمات خودرویی‌ ارایه می دهد و در حال حاضر ۲۸۱ خودرو در سرچشمه، ۵۵ خودرو در شهربابک و ۶۶ خودرو در سونگون تبریز مستقر هستند که زیر نظر این شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت خدماتی اطلس مس کویر در پایان اظهار کرد: مساحت کل ساختمان اداری ۱۱۵۵ متر مربع و مساحت کارگاه ها ۷۵۰ متر مربع است که چیزی نزدیک حدود ۱۲میلیارد تومان هزینه ساخت و خرید زمین این مجموعه شده است.

انتهای پیام




بهره‌برداری از یک طرح خدماتی در رفسنجان با حضور معاون وزیر علوم

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از یک طرح خدماتی در رفسنجان با حضور معاون وزیر علوم