بهره‌برداری از طرح انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳

فرماندار رفسنجان گفت: اوایل فروردین‌ماه انتقال آب اضطراری از خلیج فارس به دو شهر کرمان و رفسنجان می رسد و مراحل نمونه‌گیری آن آغاز می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حسین رضایی در بازدید از خط لوله انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح با هدف […]

فرماندار رفسنجان گفت: اوایل فروردین‌ماه انتقال آب اضطراری از خلیج فارس به دو شهر کرمان و رفسنجان می رسد و مراحل نمونه‌گیری آن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حسین رضایی در بازدید از خط لوله انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح با هدف رفع تنش آبی شهرهای کرمان و رفسنجان بهمن‌ماه سال قبل آغاز شد.

وی افزود: در حال حاضر این طرح اجرا شده و به مراحل پایانی رسیده ضمن اینکه اوایل فروردین‌ماه تست آب این لوله انجام می‌شود و عملیات بهره‌برداری رسمی از این طرح بعد از نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان نیز در این بازدید ضمن تبریک به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: خبر انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان مسرت‌بخش است و با انجام این پروژه آب پایدار برای شهرستان رفسنجان تامین می‌شود و مردم از این نعمت، بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای هر یک متر لوله‌گذاری هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۸ کیلومتر انجام شده است، خاطرنشان کرد: این طرح از طرح‌های مورد توجه وزارت نیرو بود که تحقیقات و انجام طرح مطالعاتی آن از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و با رایزنی‌های لازم خوشبختانه به اجرا درآمد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/ طهماسبی
 




بهره‌برداری از طرح انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳

منبع:آرمـان
? بهره‌برداری از طرح انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳