بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز دیالیز و تالاسمی کهنوج با اعتبار ۱۷۵ میلیارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح ساختمان جدید مرکز دیالیز و تالاسمی کهنوج با زیربنای ۷۱۲ مترمربع و اعتباری معادل ۱۷۵ میلیارد ریال خبر داد.  دکتر علی اصغر خیرخواه امروز، ۱۵ بهمن ماه در آیین بهره‌برداری از دو پروژه در شهرستان کهنوج با حضور مدیرکل آموزش و توانمندسازی پرستاری وزارت بهداشت، معاون سیاسی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح ساختمان جدید مرکز دیالیز و تالاسمی کهنوج با زیربنای ۷۱۲ مترمربع و اعتباری معادل ۱۷۵ میلیارد ریال خبر داد. 

دکتر علی اصغر خیرخواه امروز، ۱۵ بهمن ماه در آیین بهره‌برداری از دو پروژه در شهرستان کهنوج با حضور مدیرکل آموزش و توانمندسازی پرستاری وزارت بهداشت، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و نماینده مردم در  مجلس با ابراز خرسندی از خدمات نظام در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم گفت: این دو پروژه با زیربنای ۷۱۲ متر مربع و اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال احداث و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی شده‌اند. 

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ بیمار تالاسمی و ۴۵ بیمار دیالیزی در کهنوج وجود دارد که باید به آن‌ها خدمات داده شود، افزود: به طور متوسط ۵۰۰ بیمار ماهیانه در این مرکز که ۱۱ تخت فعال دارد، خدمات دیالیز  دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: خوشبختانه در تمام بیمارستان‌های منطقه جنوب کرمان مرکز دیالیز و تالاسمی فعال است تا بیماران برای دریافت خدمات مجبور به طی مسافت تا شهرهای دیگر نباشند.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان هم در این مراسم تامین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را مورد تاکید قرار داد که به برکت نظام جمهوری اسلامی فراهم شده و گفت: در گذشته شاهد حضور پزشکان هندی و پاکستانی بودیم اما امروزه در همه زمینه‌ها متخصصان متعهدی را داریم که خدمت می‌کنند.

وی از نگاه دولت سیزدهم به توسعه بخش بهداشت و درمان به نیکی یاد کرد و افزود: در جای جای استان کرمان شاهد بهره‌برداری از طرح‌های درمانی و بهداشتی هستیم که نشان از نگاه ویژه دولت به این مولفه مهم دارد.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز دیالیز و تالاسمی کهنوج با اعتبار ۱۷۵ میلیارد

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز دیالیز و تالاسمی کهنوج با اعتبار ۱۷۵ میلیارد