بهترین فرم شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال/ خروج کاله از بحران

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای سومین بازی متوالی حریفانش را با امتیاز بیش از ۱۰۰ شکست داد. به گزارش نذیر کرمان، رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه – ۱۶ آذر ۱۴۰۲) با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد در سومین بازی پیاپی، حریفانش را با […]

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای سومین بازی متوالی حریفانش را با امتیاز بیش از ۱۰۰ شکست داد.

به گزارش نذیر کرمان، رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه – ۱۶ آذر ۱۴۰۲) با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد در سومین بازی پیاپی، حریفانش را با امتیاز بالای ۱۰۰ شکست دهد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی که در دو بازی قبلی‌اش تیم‌های «الاتحاد اهلی سوریه» (در سوپرلیگ غرب آسیا) و رعد پدافند مشهد (در لیگ برتر ایران) را با کسب ۱۲۱ امتیاز شکست داده بوده، در بازی امروز خود نیز با نتیجه ۱۰۸ – ۷۴ تیم مس رفسنجان را شکست داد.

در دیگر بازی حساس امروز نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مدعی قهرمانی، میزبان تیم مهرام تهران، دیگر تیم مدعی، بود که موفق شد با نتیجه ۷۸ – ۶۳ به پیروزی دست یابد. شاگردان حاتمی با این برد برنده جدال سنتی لیگ برتر شدند.

در دیگر بازی مهم امروز هم دو تیم مدعی کاله مازندران و نفت آبادان در آمل به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار حساس با نتیجه ۹۳ – ۸۷ به سود شاگردان علی آرزومندی خاتمه یافت. شاگردان علی آرزومندی که در سه بازی قبل خود شکست خورده بودند، با این برد از بحران خارج شدند.

نتایج کلی بازی‌ها:

ذوب‌آهن اصفهان ۷۸ – ۶۳ مهرام تهران
طبیعت تهران ۶۸ – ۷۴ آورتا ساری
کاله مازندران ۹۳ – ۸۷ پالایش نفت آبادان
لیموندیس شیراز ۹۹ – ۷۹ فولاد هرمزگان
مس کرمان ۷۰ –  ۴۷ رعد پدافند هوایی
شهرداری گرگان ۱۰۸ – ۷۴ مس رفسنجان

انتهای پیام




بهترین فرم شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال/ خروج کاله از بحران

منبع: ایـسنا
? بهترین فرم شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال/ خروج کاله از بحران