بهترین حال با نگه‌داشتن حریم رمضان رقم می‌خورد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین حال، با نگه‌داشتن حریم رمضان و حریم ذات مقدس عبودیت رقم می‌خورد. آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با بیان اینکه امسال، همانند سال گذشته بهار طبیعت، با بهار قرآن ماه مبارک رمضان همراه شده است، گفت: بهار […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین حال، با نگه‌داشتن حریم رمضان و حریم ذات مقدس عبودیت رقم می‌خورد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با بیان اینکه امسال، همانند سال گذشته بهار طبیعت، با بهار قرآن ماه مبارک رمضان همراه شده است، گفت: بهار طبیعتی که ما از آن استقبال می‌کنیم همراه با یاد خداست؛ همان‌گونه که می‌گوییم «یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال.»

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما به استقبال بهار طبیعتی می‌رویم که حال‌‌مان، حال بهتری باشد و مانند گذشته نباشیم، حالی که در آن تحول پیدا کرده باشیم، ترقی پیدا کرده باشیم.

عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر اینکه ما درپی انس با خدا و قرب با خداوند هستیم، عنوان کرد: آنچه که گفتنی است این است که بکوشیم در بهار طبیعت از خطوط قرمز خداوند نگذریم؛ چرا که این گذشتن از خطوط قرمز خداوند، حال‌مان را به بدترین شکل قرار می‌دهد در حالی که ما از او بهترین را می‌خواهیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بهترین حال، با نگه‌داشتن حریم رمضان و حریم ذات مقدس عبودیت رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: پیشاپیش سال نو که همراه با بهار قرآن است را به مردم عزیز استان کرمان که به حق استان کریمان است، تبریک می‌گویم.

انتهای خبر/م
 




بهترین حال با نگه‌داشتن حریم رمضان رقم می‌خورد

منبع:آرمـان
? بهترین حال با نگه‌داشتن حریم رمضان رقم می‌خورد