بهبود اقتصاد با تکیه بر تولید داخل میسّر می‌شود

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی شهرستان جیرفت گفت: مسئولین و مردم نسبت‌به تحقق شعار سال اهتمام ویژه داشته باشند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین یونس مرسل‌پور گفت: یکی از مهم‌ترین مسئله‌های جامعه امروزی کشور ما بهبود اقتصاد با تکیه بر تولید داخل است که می‌طلبد مسئولین مربوطه در این زمینه […]

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی شهرستان جیرفت گفت: مسئولین و مردم نسبت‌به تحقق شعار سال اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین یونس مرسل‌پور گفت: یکی از مهم‌ترین مسئله‌های جامعه امروزی کشور ما بهبود اقتصاد با تکیه بر تولید داخل است که می‌طلبد مسئولین مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه و تلاش بی‌وقفه داشته باشند.

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی جیرفت افزود: رونق تولید با مشارکت مردم منجر به رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

وی بیان کرد: طی سال‌های اخیر مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی با شناختی کامل و جامعی که از وضعیت اقتصادی کشور دارند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان ساماندهی وضعیت اقتصادی بر پایه تولید همراه با کار جهادی که منجر به رونق اقتصادی با مشارکت مردم باشد، است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرسل‌پور ابراز کرد: کار تولیدی به‌عنوان اصلی‌ترین رکن رونق اقتصادی است نظر به شعار سال جدید همه مسئولان باید تلاش جهادی داشته باشند تا موانع تولید را برطرف نمایند و از ظرفیت‌های مردمی در تحقق شعار سال بهره ببرند.

وی عنوان کرد: نقش مؤثر جامعه و مردم در تولید محصول صددرصد با مشارکت خود مردم رقم خورده و می‌تواند الگوی برجسته‌ای برای سایر بخش‌ها باشد.

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی شهرستان جیرفت مطرح کرد: مشارکت مردمی در حوزه تولید و رونق تولید توانسته اقتصاد مقاومتی را شکل دهد.

حجت‌الاسلام مرسل‌پور اذعان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی از همه مسئولان درخواست داریم در سال جدید نگاه ویژه به جامعه و مردم داشته باشند مردم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تولید کشور محسوب می‌شوند و قطعاً مشارکت خوبی در رونق تولید دارند نیازمند حمایت‌های مدیران و مسئولان خواهند بود.

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی جیرفت افزود: حضور و مشارکت مردم در همه عرصه‌های اقتصادی می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی که دارند به جامعه معرفی کنند و از این ظرفیت‌ها در جهت رونق اقتصادی حمایت خواهند کرد.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری
 




بهبود اقتصاد با تکیه بر تولید داخل میسّر می‌شود

منبع:آرمـان
? بهبود اقتصاد با تکیه بر تولید داخل میسّر می‌شود