بنیاد علوی ۱۴۵ بسته معیشتی در جازموریان توزیع کرد

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در جازموریان گفت: این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۱۴۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، صبح امروز در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی کلثوم قدرتی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان در گفت وگو با خبرنگار […]

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در جازموریان گفت: این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۱۴۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، صبح امروز در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی کلثوم قدرتی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۴۵ بسته معیشتی که هر بسته دارای نه قلم موارد غذایی شامل روغن، رب گوجه، مرغ، برنج، عدس، قند، نمک، ماکارانی و سویا به همت بنیاد علوی توسط شورای پیشرفت جازموریان و با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان آماده و بین نیازمندان توزیع شد.

 
وی افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی ۱۰ میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال هزینه شده است.
 
موسسه بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی و مجری طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است، این موسسه در سال ۱۳۸۴، پس از تغییر ساختار معاونت محرومین بنیاد مستضعفان تاسیس شد.
 
بنیاد علوی ذیل طرح توسعه الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم تلاش می‌کند به صورت جامع و همه جانبه و با «مشارکت» مردم در روند پیشرفت و آبادانی خود، زمینه‌های رشد و توانمندی هموطنان را فراهم آورد.
 
شهرستان جازموریان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان کرمان واقع شده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر
 
 




بنیاد علوی ۱۴۵ بسته معیشتی در جازموریان توزیع کرد

منبع:آرمـان
? بنیاد علوی ۱۴۵ بسته معیشتی در جازموریان توزیع کرد