بنگاه‌های اقتصادی در درمان معتادین متجاهر کمک کنند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی شان باید به حوزه معتادین متجاهر و ترک اعتیاد کمک کنند. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۲۵ آبان ماه در دیدار با معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار کرد: با […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی شان باید به حوزه معتادین متجاهر و ترک اعتیاد کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۲۵ آبان ماه در دیدار با معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار کرد: با معتاد مثل بیمار باید برخورد کرد همانطور که بیمار نیاز به درمان دارد، این مسئله را درباره معتادین نیز باید بپذیریم.

وی با اشاره به اینکه در ترک اعتیاد چند مسئله مهم وجود دارد و نخستین مسئله، انگیزه و فکر فرد معتاد است، افزود: آنها که نمی پذیرند، باید قبل از آغاز درمان کار روحی و روانی برای آنها صورت بگیرد و فواید ترک اعتیاد برایشان بازگو شود تا بپذیرند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: درمان اعتیاد نقشه می خواهد و باید برای پسادرمان برنامه داشته باشیم و اگر کشور می خواهد در این زمینه کار اساسی صورت بگیرد، باید کار جمع آوری و درمان معتادین متجاهر را از برش استانی خارج و آن را منطقه ای کرده و اردوگاه هایی در مناطق مختلف طراحی کند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه ظرفیت بخش خصوصی نیز باید به کمک این حوزه بیاید، ادامه داد: کسانی که توانایی دارند باید هزینه درمان را بپردازند. ضمن اینکه محیط مناسب برای اجرای برنامه ها خیلی اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی شان باید به حوزه معتادین متجاهر و ترک اعتیاد کمک کنند.

علیدادی سلیمانی افزود: دولت باید مدیریت خود را در این حوزه قوی تر کند که در این صورت زودتر نتیجه می گیرد و باید برنامه ها متنوع باشد تا خود افراد جذب شوند ضمن اینکه از ظرفیت گروه های جهادی می شود در درمان معتادین متجاهر استفاده کرد.

انتهای پیام




بنگاه‌های اقتصادی در درمان معتادین متجاهر کمک کنند

منبع: ایـسنا
? بنگاه‌های اقتصادی در درمان معتادین متجاهر کمک کنند