بم مستحکم‌تر از قبل ساخته شد/ لزوم جدیدت در مقاوم سازی

کرمان – رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به زلزله خیز بودن کشور گفت: مردم باید بدانند که مقاوم سازی سازه‌ها برای پیشگیری از خسارت اهمیت بالایی دارد. به گزارش فت فتو، اسماعیل نجار عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت جانباختگان زمین لرزه بم گفت: استان کرمان از جمله مناطق لرزه خیز کشور است و هر […]

کرمان – رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به زلزله خیز بودن کشور گفت: مردم باید بدانند که مقاوم سازی سازه‌ها برای پیشگیری از خسارت اهمیت بالایی دارد.

به گزارش فت فتو، اسماعیل نجار عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت جانباختگان زمین لرزه بم گفت: استان کرمان از جمله مناطق لرزه خیز کشور است و هر از چند گاهی شاهد بروز زلزله در مناطق مختلف کشور هستیم به همین دلیل باید با دقت بیشتری مقاوم سازی در دستور کار باشد.

وی افزود: مردم باید بدانند مهمترین شاخص در ساخت و ساز مقاوم سازی است و در این زمینه نظارت‌ها باید افزایش یابد.

وی با اشاره به زلزله بم گفت: مردم صبور بم پایداری و استقامت را بعد از زمین لرزه بم نشان دادند و با همبستگی شهر را محکم‌تر از قبل ساختند.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به هزینه دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی شهر بم و روستاهای اطراف بیان کرد: بازسازی بم نشان از همراهی و همدلی همه مردم و مسئولان داشت.

وی گفت: امداد رسانی و بازسازی بم می‌تواند درس بسیار مهمی برای استفاده در حوادث مشابه باشد و این امر باید مستند سازی و جدی گرفته شود.

کد خبر ۵۳۸۴۸۸۷




بم مستحکم‌تر از قبل ساخته شد/ لزوم جدیدت در مقاوم سازی

منبع: مــهر
? بم مستحکم‌تر از قبل ساخته شد/ لزوم جدیدت در مقاوم سازی