بلاتکلیفی فرمانداری بردسیر ظلم به مردم این شهرستان است

علی امیری دوماری گفت: قریب دو سال است که فرمانداری بردسیر بلاتکلیف است که این امر ظلم به مردم و سرپرست این مجموعه است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرهنگ علی امیری دوماری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بردسیر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت گلزار ضمن گرامیداشت هفته بسیج […]

علی امیری دوماری گفت: قریب دو سال است که فرمانداری بردسیر بلاتکلیف است که این امر ظلم به مردم و سرپرست این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرهنگ علی امیری دوماری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بردسیر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت گلزار ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: مردم و بسیجیان بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف سیل، زلزله و کرونا در قالب بسیج سازندگی در خط مقدم بحران‌ها در صحنه حضور پیدا کردند.

 
وی افزود: امام راحل به جایگاه بسیجیان غبطه می‌خورد و این بیانگر عظمت شجره طیبه بسیج است و تفکر بسیجی هرجا حاکم شود قطعا برکات آن در آن محل مشهود خواهد بود.
 
فرمانده سپاه بردسیر از بلاتکلیفی فرمانداری بردسیر گلایه کرد و تصریح کرد: مردم بردسیر نیازمند خدمت و رسیدگی هستند و این بلاتکلیفی هم ظلم در حق عزیزی است که نزدیک دو سال است به عنوان سرپرست قرار داده شده است و هم در حق مردم بردسیر بنابراین از استاندار و دولت درخواست داریم که به این مطالبه به حق مردم بردسیر توجه ویژه داشته باشند.
 
وی بیان کرد: در بخش گلزار ما محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های آب رسانی را در اولویت قرار‌دادیم و به دنبال احصاء مشکلات و پیگیری مطالبات مردم هستیم.
 
گفتنی است که طی این مراسم از خدمات سروان پاسدار علی مکی فرمانده سابق حوزه گلزار قدردانی و بسیجی ابوالفضل یوسف زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه گلزار منصوب شد.
 
این مراسم با حضور فرمانده سپاه سرهنگ امیری، حجت‌االسلام شمسی مسئول دفتر نمایندگی و بخشدار، مسئولین و مردم شهر گلزار در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

انتهای خبر/شاه حیدری




بلاتکلیفی فرمانداری بردسیر ظلم به مردم این شهرستان است

منبع:آرمـان
? بلاتکلیفی فرمانداری بردسیر ظلم به مردم این شهرستان است