بغل‌نویسی خودروها ممنوع!

فت فتو/کرمان سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: نصب هرنوع علائم و پلاک‌های متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هرنوع آگهی، نوشته، عکس بر روی بدنه و شیشه‌های وسیله نقلیه ممنوع است. سرهنگ امیر معین الدینی در تشریح این خبر بیان کرد: اعداد و علائم تبلیغاتی بر بدنه انواع وسایل نقلیه، مغایر با […]

فت فتو/کرمان سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: نصب هرنوع علائم و پلاک‌های متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هرنوع آگهی، نوشته، عکس بر روی بدنه و شیشه‌های وسیله نقلیه ممنوع است.

سرهنگ امیر معین الدینی در تشریح این خبر بیان کرد: اعداد و علائم تبلیغاتی بر بدنه انواع وسایل نقلیه، مغایر با ضوابط و مقررات و ایمنی عبور و مرور بوده و موجب حواس پرتی عابران و رانندگان سایر وسایل نقلیه در راه های درون و برون شهری است که حوادث ناگوار ناشی از تصادفات و بی نظمی را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده ۲۰۷ آئین نامه راهور، نصب هر نوع علائم و پلاک های متفرقه و همچنین الصاق، نصب و نقش هرگونه آگهی، نوشته و عکس بر روی بدنه درونی و بیرونی و شیشه های وسایل نقلیه ممنوع است.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: خودروها صرفاً مجاز به درج نام، آرم شرکت (برابر ضوابط و مجوزی که توسط پلیس راهور صادر می شود)بوده و در غیر اینصورت رانندگان این وسایل نقلیه ضمن ملزم به برطرف کردن تبلیغات از بدنه خودرو ، برابر  کد اعمال قانون ۲۰۶۹مبلغ ۳۱۵ هزار ریال نیز جریمه خواهند شد.

وی یاد آور شد: کلیه خودروهای تحت تملک دستگاه های دولتی که دارای پلاک های دولتی هستند مطابق آیین نامه نحوه استفاده از خودروهای دولتی ملزم به نصب برچسب نام دستگاه های اجرایی استفاده کننده بر روی شیشه جلو و عقب خودرو از داخل بوده و مجاز به بغل نویسی با ارقام و اعداد و علائم تبلیغاتی و غیره نخواهند بود.

انتهای پیام




بغل‌نویسی خودروها ممنوع!

منبع: ایـسنا
? بغل‌نویسی خودروها ممنوع!