بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد

حجت الاسلام گروهی گفت: به توطئه عظیم دشمنان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی علیه نظام شدند و باید این روحیه و همبستگی ملی بیش از گذشته در جامعه تقویت شود. به گزارش فت فتو،مراسم هفته بصیرت و میثاق امت […]

حجت الاسلام گروهی گفت: به توطئه عظیم دشمنان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی علیه نظام شدند و باید این روحیه و همبستگی ملی بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

به گزارش فت فتو،مراسم هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در مدارس شبانه روزی حضرت فاطمه (س) و کوثر با سخنرانی حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب برگزار شد.

حجت الاسلام گروهی گفت: حماسه نهم دی آتش فتنه بزرگ دشمنان علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی را با درایت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری خنثی کرد.

وی به توطئه عظیم دشمنان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی علیه نظام شدند و باید این روحیه و همبستگی ملی بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

امام جمعه فاریاب اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و رسیدن به اهداف پلید خود هستند بنابراین باید همه مردم و مسئولان بیدار باشند.

امام جمعه فاریاب در ادامه به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) اشاره کرد و گفت: بانوان جامعه برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید همواره در مسیر این بانوی نمونه اسلام قرار گیرند.

انتهای پیام/




بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد

منبع:آرمـان
? بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد