“بصیرت و روشنگری” نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان بیمه می‌کند

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بصیرت و روشنگری، نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان بیمه می‌کند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه […]

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بصیرت و روشنگری، نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان بیمه می‌کند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: در آستانه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم قرار داریم.

وی با بیان اینکه به مناسبت ۹ دی نباید به عنوان یک مناسبت جناحی نگاه کنیم و باید نگاه ما به این مناسبت، یک نگاه با بصیرت باشد خاطرنشان کرد: ایجاد فتنه‌ها یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و بصیرت و روشنگری، نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌ها بیمه می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم بیان کرد: تبلیغات و فضاسازی در شهر به عهده شهرداری است و باید چهره شهر و فضاسازی مناسب شهر کرمان برای این ایام انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امروز نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را می‌توان بزرگ‌ترین رخداد قرن حاضر دانست چرا که این انقلاب منشاء تحولات زیادی در کشور و جهان شد.

انجم‌شعاع با بیان اینکه رهبری خردمندانه امام خمینی(ره)، حضور مردم و پایندی مردم به اعتقادات و ارزش‌های دینی و مذهبی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود ادامه داد: دهه فجر فرصتی مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است مشکلاتی را در این چند دهه شاهد باشیم گفت: با این وجود اقدامات بسیار خوبی با وجود تحریم‌های ظالمانه و غیره در عرصه‌های مختلف انجام شده است.

امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی در عملیاتی کردن مکتب اسلام مرز و جغرافیا نمی‌شناخت
امام جمعه کرمان: استان کرمان باید به‌عنوان پایتخت مقاومت اسلامی معرفی شود
امام جمعه کرمان: امروز شاهد جلوه‌های مختلفی از اقتدار نظام در عرصه‌های جهانی هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان وحدت را نیاز ضروری جامعه دانست و عنوان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این مراسم مردمی برگزار شود و در دهه فجر همه گروه‌ها، جناح ها و مردم حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای ما، عزت و اقتدار به ارمغان آورد و این برنامه‌ها باید امیدآفرین باشند تصریح کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.

انجم شعاع با تاکید بر آن که برنامه‌ریزی لازم برای جشن‌های دهه فجر باید انجام شود گفت: با توجه به اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد، برنامه‌های دهه فجر باید نشاط آفرین و مردمی باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر امسال از ۲۴ کمیته تشکیل شده است، بیان کرد: اعضای این کمیته‌ها نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




“بصیرت و روشنگری” نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان بیمه می‌کند

منبع:تسنــیم
? “بصیرت و روشنگری” نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان بیمه می‌کند