بصیرت مردم آتش فتنه ۸۸را خاموش کرد/۹ دی روز رسوایی فتنه گران و ایادی وابسته به استکبار جهانی است

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب گفت: ۹ دی روز رسوایی فتنه گران و ایادی وابسته به استکبار جهانی است. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،فرماندار رودبارجنوب حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت علی پرورش فرماندار رودبارجنوب پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حماسه نهم دیماه در شهرستان رودبار جنوب با بیان […]

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب گفت: ۹ دی روز رسوایی فتنه گران و ایادی وابسته به استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،فرماندار رودبارجنوب حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت علی پرورش فرماندار رودبارجنوب پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حماسه نهم دیماه در شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند،گفت: این روز بزرگ از عناصر قدرت نظام و نمونه ای از ظرفیت های ایران اسلامی برای ایجاد وحدت و یکپارچگی ملی در تقابل با جبهه دشمن حول محور ولایت فقیه بود.

 
فرماندار رودبارجنوب خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی در ۹ دی ماه با خلق حماسه ای کم نظیر و با عمل به توصیه های عالمانه رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمنان نظام را با شکستی تاریخی مواجه کردند و سناریویی که دشمنان نظام و انقلاب با هدف براندازی طراحی کرده بودند را در هم شکسته و بساط فتنه گران را برچیدند.
 
وی تصریح کرد: شور عاشورایی، بصیریت حسینی و تبعیت ولایی ملت انقلابی ایران اسلامی در خلق حماسه بزرگ نهم دی ۸۸، سران فتنه و ایادی وابسته به استکبار جهانی را رسوا کرد و به آنان فهماند ملتی که از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) درس گرفته، اعتقادات دینی و شعور انقلابی و باورهای دینی و ایمانی خود را با هیچ چیز معامله نمی کند.
 
وی در خاتمه با بیان اینکه شهید سلیمانی مطیع ولایت بود، افزود: حاج قاسم مجاهدی مخلص، بود و جنایتکاران برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود اقدام به ترور حاج قاسم سلیمانی کردند.
 
اسحق توانایی رزمنده هشت سال دفاع مقدس نیز در این برنامه با بیان اینکه در جریان اغتشاشات تو دهنی محکمی مردم به دشمنان زدند، اظهارکرد: در فتنه ۸۸ ملت جلو دار مسئولان شد و آتش فتنه را خاموش کرد.
 
وی بیان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر هم مردم نشان دادند همچنان برای نظام و انقلاب آماده جانفشانی هستند.
 
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در طوفان فتنه ها صحبت های مقام معظم رهبری آبی بر آتش فتنه است. 
 
اسحق توانایی خاطر نشان کرد: حقوق بشر واقعی نه در آمریکا و غرب بلکه در ایران است.
 
رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اينکه مکتب حاج قاسم زنده است،عنوان کرد: حاج قاسم ۴۰ سال در دشت و بیابان به دنبال شهادت بود.

انتهای پیام/پ

 
 




بصیرت مردم آتش فتنه ۸۸را خاموش کرد/۹ دی روز رسوایی فتنه گران و ایادی وابسته به استکبار جهانی است

منبع:آرمـان
? بصیرت مردم آتش فتنه ۸۸را خاموش کرد/۹ دی روز رسوایی فتنه گران و ایادی وابسته به استکبار جهانی است