بش از دو هزار معلم حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد در کرمان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی کرمان گفت: ۲۰۶۴ معلم نیک‌اندیش کرمانی، ۲۵۱۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت امداد را بر عهده‌ دارند. به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه به‌عنوان یکی از مصادیق […]

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی کرمان گفت: ۲۰۶۴ معلم نیک‌اندیش کرمانی، ۲۵۱۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت امداد را بر عهده‌ دارند.

به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه به‌عنوان یکی از مصادیق بارز و عملی تربیت اشاره کرد و افزود: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفاء کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۰۶۴ معلم نیک‌اندیش استان کرمان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی ۲۵۱۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با قدردانی از این حامیان نیک‌اندیش، خاطرنشان کرد: حمایت از ایتام و محسنین یک کار ماندنی و باارزش است که خداوند در قرآن کریم پاداش ۱۰ برابری را برای فرد نیکوکار بشارت داده است.وی ادامه داد: خیلی از کارها را برحسب وظیفه انجام می‌دهیم اما افرادی هستند که بخشی از وقت و ثروت خود را برای کمک به نیازمندان و در راه خدا صرف می‌کنند و این عمل آن‌ها در زمره باقیات و صالحات قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان و بیان کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم و با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و هم‌چنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

عسکری نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را به عهده بگیرند.

انتهای خبر/ طهماسبی




بش از دو هزار معلم حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد در کرمان هستند

منبع:آرمـان
? بش از دو هزار معلم حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد در کرمان هستند