بسیج فرزند انقلاب است/تفکر بسیجی، کشور را در بحران‌ها نجات می‌دهد

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفکر بسیجی تفکری است که کشور را در بحران ها نجات می دهد و بارها به کمک انقلاب و دستاوردهایش شتافته و رهایی بخش و نجات بخش بوده است. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۱۰ آبان ماه در مراسم افتتاح […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفکر بسیجی تفکری است که کشور را در بحران ها نجات می دهد و بارها به کمک انقلاب و دستاوردهایش شتافته و رهایی بخش و نجات بخش بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۱۰ آبان ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج در حسینیه ثارالله کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز و ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: بسیج فرزند انقلاب است و همه مشخصات و ویژگی های انقلابی که امام دنبالش بود در بسیج متبلور است و این نهاد عمیقا انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج کار برای خدا را در نهاد خود تعریف کرده، افزود: بسیج در واقع گره خوردن و پیوند واقعی بین سپاه و مردم است و در واقع محل گره خوردن سپاه پاسداران با همه توده های مردم، بسیج است و مدلی است که به جز صدر اسلام که پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله ارائه داد و ائمه بعضا استفاده کردند، این مدل را در دیگر مقاطع تاریخ اسلام ندیدیم و انقلاب موفق شد با درایت و بینش رهبری این نهاد مقدس را شکل بدهد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به تفکر بسیج تصریح کرد: بسیج مترقی ترین تفکر را در حوزه های مختلف دارد. تفکری صادقانه، مخلصانه، شجاعانه و پر از انگیزه و نشاط. تفکری که نجات ملت ها در آن است و هرکس می خواهد کاری را به بهترین وجه ممکن پیش ببرد و از کمترین امکانات بیشترین بهره را بردارد، باید سراغ تفکر بسیجی بیاید.

امام جمعه کرمان گفت: تفکر بسیجی تفکری است که کشور را در بحران ها نجات می دهد و بارها به کمک انقلاب و دستاوردهایش شتافته و رهایی بخش و نجات بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت بسیج الهی و قرآنی است و آرمان مقدس سپاهی است که بسیج را شکل داده، تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید ” واعدوا لهم ما استطعتم من قوه …” یعنی اینکه هر چه در توان دارید استفاده کنید و این حد ندارد؛ برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها بخشی از توانمندی بسیج را نشان می دهد و توانائی ها همیشه نقطه بالاتر و بهتر دارند پس این حرکت رو به جلو است و هر چه پیش برویم بهتر هست لذا باید قدم به قدم با سرعت، دقت و همه ظرفیت جلو بروید.

علیدادی سلیمانی گفت: باید در همه ایستگاه ها متناسب با دانش روز، ظرفیت بسیج، نیازهای جامعه، طراحی دشمن و استعداد و نخبگی که در بسیج است، هر روز افق جدید و جریان جدیدی را بسیج خلق بکند زیرا جریان پویا، زنده و با انگیزه ای است.

انتهای پیام




بسیج فرزند انقلاب است/تفکر بسیجی، کشور را در بحران‌ها نجات می‌دهد

منبع: ایـسنا
? بسیج فرزند انقلاب است/تفکر بسیجی، کشور را در بحران‌ها نجات می‌دهد