بسیج سازندگی برای رفع محرومیت ها سنگ تمام گذاشته

فت فتو/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی کوری چشم فتنه گران را توسط مردم نوید داد و خدمت در مناطق محروم را از افتخارات نظام دانست. سردارمحمد زهرایی امروز ۲۹ آبان ماه در آیین افتتاح  پروژه های محرومیت زدایی در کهنوج اظهار کرد: یک باب مدرسه  توسط سازمان سازندگی سپاه ثارالله، تکمیل و تعمیر ۲۷ باب […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی کوری چشم فتنه گران را توسط مردم نوید داد و خدمت در مناطق محروم را از افتخارات نظام دانست.

سردارمحمد زهرایی امروز ۲۹ آبان ماه در آیین افتتاح  پروژه های محرومیت زدایی در کهنوج اظهار کرد: یک باب مدرسه  توسط سازمان سازندگی سپاه ثارالله، تکمیل و تعمیر ۲۷ باب منزل مسکونی، ساخت  ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله با همکاری واقف محترم حاج اکبر ابراهیمی در قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله طرح  هایی هستند که در راستای خدمات رسانی  به مناطق محروم به  بهره برداری رسیدند.

وی افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب حفظ می شود، نگران نباشید فقط مواظب باشید شما از مدار انقلاب خارج نشوید.

 زهرایی گفت: مطمئن باشید اغتشاشات تمام می شود، صبر کرده ایم مردم خودشان متوجه شوند تا چشم فتنه را کور کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی از اهتمام بسیج سازندگی در مناطق محروم خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه تبصره ماده ۱۶ ان شاءالله قدم هایی برای اشتغال جوانان و عمران و آبادی مناطق محروم برداشته خواهد شد. 

سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم گفت: مصمم هستیم در زمینه محرومیت زدایی، اشتغال زایی، کارگاه‌های زودبازده، رونق کشت های هیدروپونیک با همکاری و حمایت های بسیج سازندگی و نماینده  مردم  در مجلس شورای اسلامی در حد امکان و بضاعت کار کنیم. 

منصور  شکراللهی نماینده مردم  پنج شهرستان جنوبی  استان کرمان در مجلس نیز در این آیین گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه جا باید ذکر شود.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم  مکررا به رئیس جمهور و همه مسئولان بالا دستی گفته ام مردم جنوب استان کرمان با وجود محرومیت ها و نداشتن امکانات اولیه نظیر آب،  دسترسی به راهها و خدمات درمانی مکفی، الحمدالله وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری و  بالای ۹۵ درصد در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس ثابت کرده اند که بسیار مهم و قابل ستایش است.

وی با ابراز  خرسندی از اعلام  برائت  مردم حوزه  انتخابیه اش از اغتشاشگران گفت: در حوادث اخیر و اغتشاشات که در جاهای دیگر اتفاق افتاد، موردی در هیچ یک از پنج شهرستان جنوبی نداشتیم که نشان از بصیرت، آگاهی و ولایت مداری این مردم شریف است.

سرهنگ محمد برجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج نیز در این مراسم با اشاره به  طرح‌های انجام شده بسیج سازندگی در کهنوج بیان کرد: در حال حاضر ۸ مخزن وجود دارد که ۱۳۵۰۰ نفر ، مشتمل بر ۴۵۰۰ خانوار در همین مرحله به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کرده اند که ما با مساعدت خیر حاج اکبر ابراهیمی  و سپاه ثارالله و  با کمک نیروهای جهادی و بسیجیان شهرستان کهنوج توانسته ایم ۲۱۵۰۰ متر لوله گذاری را در ۲۴ روستا انجام دهیم.

انتهای پیام




بسیج سازندگی برای رفع محرومیت ها سنگ تمام گذاشته

منبع: ایـسنا
? بسیج سازندگی برای رفع محرومیت ها سنگ تمام گذاشته