بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده است

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم  صبح امروز سوم آذرماه در آیین رزمایش اقتدار بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج تشکلی مردمی و بی سابقه در تاریخ است که مولود مقدس انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.  وی گفت: بسیج […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم  صبح امروز سوم آذرماه در آیین رزمایش اقتدار بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج تشکلی مردمی و بی سابقه در تاریخ است که مولود مقدس انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 وی گفت: بسیج پیش از انقلاب اسلامی به صورت خودجوش شکل گرفت و در زمانی که مدیران بی کفایت در حال فرار از کشور بودند بسیج مردمی در گمنامی، مدیریت امور و تامین نظم‌ و امنیت را به دست گرفت.  

وی با  ابراز افتخار ملی از دستاوردهای انقلاب به فرمان امام راحل افزود: امام خمینی(ره) برای تضمین تداوم انقلاب و حراست از دستاوردهای آن، پس از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ماه که انقلاب دوم را ایجاد کرد دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.  

امام جمعه جیرفت  گفت: رسمیت یافتن بسیج، آثار شگفت انگیزی را در تمام میادین انقلاب برجای گذاشته که مدیریت و تغییر موازنه جنگ به نفع اسلام و مسلمانان نمونه ای از آن است.

تارم، تحول و همکاری بسیج را در عرصه های مختلف  از نمونه های بازر اخلاص در عمل دانست و اظهار کرد: هر کجا  وجود مقدس بسیج لازم‌ بود، با کمترین هزینه و بیشترین کارایی حضور یافته و تحول آفرین بوده و بسیج خود را وقف انقلاب و آرمان های آن کرده است.

 
امام جمعه جیرفت عملکرد  بسیج را فراتر از مرزها عنوان کرد و گفت: بسیج امروزه از مرزهای  جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است و امروز بسیجیان افتخار آفریدند و معادلات جنگ افروزان را به هم ریخته و آنان را به زانو در آورده‌اند.

وی  اخلاص و کار برای خدا را از ویژگی‌های بارز بسیج و تضمین کننده پیروزی و موفقیت‌های بسیجیان دانست و گفت: وظیفه‌شناسی از دیگر ویژگی های  بسیج و بسیجی است که با تکلیف‌مداری به دنبال عمل به دستورات دینی است.

امام جمعه جیرفت، بصیرت را به معنای تصمیم و اقدام به موقع و شجاعانه یکی از ویژگی‌های مهم بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیجیان سربازان ولایت‌اند و افتخار آنان، آمادگی برای انجام هرگونه مأموریت تحت فرمان ولایت است و دشمن می‌داند در هیچ کجای دنیا توان مقابله و تسلط بر فرهنگ و تفکر بسیجی را ندارد.

انتهای پیام




بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده است

منبع:ایـسنا
? بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده است