بسیجی در عدالت‌خواهی به امام اقتدا می‌کند

امام جمعه کرمان گفت: بسیجی عدالت‌خواه و همه‌جانبه است و تفکری است که در عدالت‌خواهی به امام اقتدا می‌کند و میدان را خالی نمی‌کند و ظلم ستیز و مظلوم‌نواز است. به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با تکریم بزرگداشت شیخ مفید اظهار داشت: این شخصیت قلم و اندیشه‌اش […]

امام جمعه کرمان گفت: بسیجی عدالت‌خواه و همه‌جانبه است و تفکری است که در عدالت‌خواهی به امام اقتدا می‌کند و میدان را خالی نمی‌کند و ظلم ستیز و مظلوم‌نواز است.

به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با تکریم بزرگداشت شیخ مفید اظهار داشت: این شخصیت قلم و اندیشه‌اش در حفظ و حراست از احکام دین جایگاه و نقش اساسی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تسلیت شهادت دانشمندان بسیجی کشور شهید فخری‌زاده و شهید شهریاری دو دانشمند برجسته کشور عنوان کرد: شهادت مرد میدان و عمل در دوران سیاه مبارز خطه شمال میرزاکوچک‌خان جنگلی را ارج نهاده و شهادت عالم بصیر و مجاهد و مبارز و تاریخ ساز مدرس مدافع مظلوم و استقلال کشور در سایه دین راجع تسلیت می‌گویم.

وی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و تفکر بسیجی یک فکر و اندیشه و منظومه فکری مبتنی بر کتاب و سنت و گرفته شده از آیات و روایات ائمه اطهار است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به ویژگی‌های تفکر بسیجی افزود: اولین ویژگی پررنگ اعتقاد به مسؤولیت انسان است. انسان در پیشگاه خداوند به‌عنوان عبد تحت تربیت دینی و اسلامی رسالتش مشخص است و اعتقاد بسیجی این است که این رسالت را به‌خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر بسیجی همراه‌کردن علم و عمل است، بسیجی هم مرد علم و هم عمل است، گفت: ویژگی دیگر تفکر بسیجی این است که اطراف خودش را خوب می‌شناسند این تفکر موقعیتی که در آن هستیم نه‌تنها در کشور بلکه جهان را رصد می‌کند و با این رصد دشمن و دوست را خوب می‌شناسند و متناسب با آن با انگیزه کامل وارد صحنه عمل می‌شود.

امام جمعه کرمان اخلاص، ایثار و شهادت‌طلبی را دیگر ویژگی‌ بسیجی دانست و بیان داشت: این تفکر از دشمن و ابرقدرت‌ها نمی‌هراسد و از ملامت ملامت‌گران هراسی ندارد.

علیدادی‌سلیمانی افزود: تفکر ناب اسلامی مبتنی بر اصول و فروغ دین است که به اخلاق عملی و اخلاق نظری هر دو توجه دارد و بر همین مبنا حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی عدالت‌خواه و همه‌جانبه است و تفکری است که در عدالت‌خواهی به امام اقتدا می‌کند و میدان را خالی نمی‌کند و ظلم ستیز و مظلوم‌نواز است.

 امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیجی به هیچ وجه با ظالم آشتی ندارد، افزود: بسیج در هر صحنه به ولی فقیه زمان خودش نگاه می‌کند و سیاست را می‌شناسند و از حوادث تحلیل واقعی دارد دوست و دشمن را خوب رصد می‌کند و تحلیل سیاسی عمیقی دارد اما جناحی فکر نمی‌کند و جناح این تفکر حزب‌الله است.

علیدادی‌سلیمانی گفت: بسیجی از قلم مومن دفاع می‌کند و مومنانه قلم می‌زند، نوشتار هدایتگرانه را در دستور کار خود دارد و مدافع حقوق محرومان است و در حرکت جهادی دنبال رفع محرومیت و کم‌کردن آن است.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: بسیجی در مسائل سیاسی و جامعه حدود را می‌شناسند و در صحنه‌های سخت سیاسی و اجتماعی از اهانت و افترا بیزاری می‌جوید.

انتهای پیام




بسیجی در عدالت‌خواهی به امام اقتدا می‌کند

منبع:بــرنا
?
بسیجی در عدالت‌خواهی به امام اقتدا می‌کند