بسیج، مظهر یک وحدت مقدس در بین مردم ایران است

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد. به گزارش خبرنگار “فت فتو” فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان,سیدرضا اسلامی درپیامی هفته بسیج را به بسیجیان که از جنس مردم بوده و در تمام صحنه های جهادی و انقلابی حضور یافته اند، تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است. متن پیام به […]

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان,سیدرضا اسلامی درپیامی هفته بسیج را به بسیجیان که از جنس مردم بوده و در تمام صحنه های جهادی و انقلابی حضور یافته اند، تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور پیام تاریخی حضرت امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ است که به زیبایی در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

امروز پس از گذشت بیش از ۴۳ سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه مردمی باعث شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشور بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس از یاد نخواهند برد.

بسیج مستضعفین بی تردید به تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با نگاهی تیزبینانه و نوآورانه می‌تواند برای حفظ ارزش‌ها، توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و دفع تهدیدات مختلف که به صورت های مختلف نمایان شده، با جوشش فکری خود راهکارهای عملیاتی ارائه دهد که ثمره آن قطعاً سبب رشد و بالندگی جامعه خواهد شد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان ایران اسلامی و شهرستان کوهبنان به ویژه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان و همکارانشان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان، سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/کوهبنان

 




بسیج، مظهر یک وحدت مقدس در بین مردم ایران است

منبع:آرمـان
? بسیج، مظهر یک وحدت مقدس در بین مردم ایران است