بستری ۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان/ قرنطینه بی ای ۵، ۱۰ روز

فت فتو/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۲۰۱ مورد بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان داریم. دکترمهدی احمدی نژاد صبح امروز اول مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: سویه BA۵ مسری ترین ویروس کرونا است که حتی از سرخک نیز مسری تر است و […]

فت فتو/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۲۰۱ مورد بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان داریم.

دکترمهدی احمدی نژاد صبح امروز اول مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: سویه BA۵ مسری ترین ویروس کرونا است که حتی از سرخک نیز مسری تر است و باید واکسیناسیون دز یادآور صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته در استان کرمان تست ۵۱ درصد مراجعین سرپایی مثبت شده، افزود: همچنین در بیماران بستری در هفته قبل ۳۸ درصد تست ها مثبت بوده و روند ابتلاء به بیماری رو به افزایش است.

احمدی نژاد بیان کرد: پوشش واکسیناسیون کرونا در استان کرمان ۹۱ درصد نوبت اول، ۸۰ درصد نوبت دوم و ۵۴ درصد نوبت سوم است و برای تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا ۲۷ هزار و ۴۴۶ نفر مراجعه کننده داشتیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۲۰۱ مورد بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان داریم که ۷۱ مورد در شهر کرمان است که بسیاری از کسانی که وضعیت خوبی ندارند و در کرمان بستری هستند، از شهرستان ها به مرکز استان مراجعه کرده اند.

وی اظهار کرد: در مجموع از کل بستری های استان، ۵۲ نفر در آی سی و یو بستری و ۱۷ نفر تحت ونتیلاتور هستند ضمن اینکه فوتی های ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان سه نفر بودند و در چند روز گذشته ۱۰ نفر فوتی داشتیم.

احمدی نژاد افزود: عمده فوتی ها یا دارای بیماری زمینه ای بوده یا پوشش واکسیناسیون آنها درست نبوده است.

وی در پایان تصریح کرد: مدت قرنطینه افراد مبتلا به ویروس جدید کرونا حتما ۱۰ روز باید لحاظ شود.

انتهای پیام




بستری ۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان/ قرنطینه بی ای ۵، ۱۰ روز

منبع: ایـسنا
? بستری ۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان/ قرنطینه بی ای ۵، ۱۰ روز