بستری‌های قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان به ۱۸۲ مورد رسید

گروه استان‌ها- در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۸۲ مورد است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان‌ ، در شرایطی که به نظر می‌رسد از ابتدای آذر ماه شیوع کرونا در استان کرمان روند ثابتی به خود گرفته آمارها هم گواه این مدعا […]

گروه استان‌ها- در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۸۲ مورد است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان‌ ، در شرایطی که به نظر می‌رسد از ابتدای آذر ماه شیوع کرونا در استان کرمان روند ثابتی به خود گرفته آمارها هم گواه این مدعا است و ۱۸ روز گذشته از آذر ماه این روند ثابت را می‌توان به خوبی در تعداد بیماران بستری و سرپایی و همچنین بیماران بدحال کرونا در استان مشاهده کرد.

با وجودی که تعداد فوتی‌های کرونا در بزرگترین استان کشور با کاهش چشمگیری همچنان تک رقمی است اما در شبانه روز گذشته با فوت ۷ بیمار جدید کرونایی شمار فوتی‌های کرونا در استان کرمان به مرز پنج هزار و ۱۰۰ مورد رسید با این وجود به نظر می‌رسد که واکسیناسیون کرونا تاثیر زیادی در میزان فوتی‌های کرونا داشته است.

واکسیناسیون کرونا نیز در استان کرمان روند خوبی داشته و با تزریق دو میلیون و ۱۰۶ هزار و ۷۸۱ دز واکسن کرونا در نوبت اول، یک میلیون و ۷۴۰ هزار دز واکسن کرونا در دز دوم و ۴۵ هزار و ۹۵۰ هزار دز واکسن در نوبت سوم، مجموع واکسیناسیون کرونا در استان کرمان به مرز ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دز رسیده است.

سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌ پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ظهر امروز اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۸۲ مورد است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۹۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۷ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری ۳۸ بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تاکنون به ۴۳ هزار و ۶۷۲ مورد رسیده است.

واکسیناسیون کرونای ۶۷ درصد مردم کرمان کامل شده است
پوشش واکسیناسیون کرونا در استان کرمان از متوسط کشوری بالاتر است

وی به فوت ۷ بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به ۵ هزار و ۹۹ مورد رسیده است.

صحبتی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان دو میلیون و ۱۰۶ هزار و ۷۸۱ دز عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را یک میلیون و ۷۴۰ هزار و ۱۵۶ دز و واکسن تزریق شده نوبت سوم کرونا در استان ۴۵ هزار و ۹۵۰ دز است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




بستری‌های قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان به ۱۸۲ مورد رسید

منبع:تسنــیم
? بستری‌های قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان به ۱۸۲ مورد رسید