بزودی طرح عفاف و حجاب در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی به‌زودی لایحه طرح عفاف و حجاب مطرح می‌شود. منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به آیه ۵۹ سوره احزاب گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید«ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان […]

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی به‌زودی لایحه طرح عفاف و حجاب مطرح می‌شود.

منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به آیه ۵۹ سوره احزاب گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید«ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند، که این کار برای اینکه آنها (به عفت و حریت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت آزار نکشند بسیار نزدیکتر است و خدا در حق خلق بسیار آمرزنده و مهربان است.»

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجاب به معنای پوشش اسلامی است که دارای دو بعد ایجابی و سلبی است که بعد ایجابی حجاب موجب پوشش بدن است و بعد سلبی، حرام بودن این موضوع است.

وی ابراز کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران و حتی قبل از انقلاب نیز مسئله عفاف و حجاب مطرح و مورد تأکید بوده است و زنان مؤمن در دوران رژیم پهلوی حجاب خود را رعایت می‌کردند؛ امروز هم دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده است و به ویژه که مقام معظم رهبری فرمودند شبیخون فرهنگی و دشمن به دنبال این است بی‌حجابی را رواج بدهند تا عزت زنان و عزت فرهنگی ما سست شود.

شکراللهی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی به‌زودی لایحه طرح عفاف و حجاب مطرح می‌شود و حتما با رأی بالایی به عنوان قانون و تصویب خواهد شد.

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد اعتقادات و فرهنگ دینی ما را سست کند و این مسئله باعث نفوذ دشمن بین زنان و فرزندان ما می‌شود.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی و انقلابی بر مسئله عفاف و حجاب حساس هستند؛ امروز پوشش هر زن مؤمن مورد نشانه دشمن قرار گرفته است چرا که آن‌ها به دنبال رواج هرزه‌گری هستند اما زنان ما متوجه هستند و این اتفاق نخواهند افتاد.

انتهای خبر/م




بزودی طرح عفاف و حجاب در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

منبع:آرمـان
? بزودی طرح عفاف و حجاب در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود