بزودی خانه صنایع دستی در بخش نگین کویر افتتاح می شود

رئیس میراث فرهنگی فهرج گفت: بزودی خانه صنایع دستی در بخش نگین کویر این شهرستان افتتاح می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی فت فتو و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فهرج؛ حمید وحیدزاده با اشاره به رویکرد و توجه فرماندار فهرج بجهت راه اندازی خانه صنایع دستی در حوزه آموزش، تولید و همچنین اشتغال […]

رئیس میراث فرهنگی فهرج گفت: بزودی خانه صنایع دستی در بخش نگین کویر این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی فت فتو و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فهرج؛ حمید وحیدزاده با اشاره به رویکرد و توجه فرماندار فهرج بجهت راه اندازی خانه صنایع دستی در حوزه آموزش، تولید و همچنین اشتغال پایدار گفت: بزودی خانه صنایع دستی در مجموعه مجتمع خیر‌ساز الله آباد بخش نگین کویر راه اندازی می‌شود.

 
وی اظهار کرد: همچنین با همکاری میراولیایی بخشداری نگین کویر تجهیزات این خانه صنایع‌دستی از کرمان دریافت و در اختیار میراث فرهنگی فهرج قرار گرفته و در صورت تکمیل محل آن، این مجموعه بزودی در این بخش افتتاح خواهد شد.
 
رئیس میراث فرهنگی فهرج با اشاره به دغدغه فرماندار در حوزه اشتغال این بخش گفت: پایداری مجموعه صنایع دستی نگین کویر مستلزم این است جوانان و نوجوانان و هنرمندان صنایع‌دستی بخش نگین کویر از این مرکز استفاده کنند.
 
وحیدزاده اضافه کرد: حضور در نمایشگاه‌های کشوری، ارتباط با استان‌های همجوار، راه اندازی بازارچه‌های صنایع دستی، جزء برنامه‌های سال ۱۴۰۲ فرماندار است که تاکیدات لازم را جهت محقق شدن و اجرای برنامه‌ها به میراث فرهنگی ابلاغ کرده‌اند.
 
وی در پایان با قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندار فهرج، تاکید کرد: در دوران مدیریت فرماندار فهرج، میراث فرهنگی نسبت به گذشته رشد چندین برابری در اجرای خدمت رسانی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری داشته و امید است با حمایت فرماندار، فهرج در سال ۱۴۰۲ تبدیل به قطب تولیدات صنایع دستی و گردشگری در استان کرمان شود.

انتهای خبر/فهرج




بزودی خانه صنایع دستی در بخش نگین کویر افتتاح می شود

منبع:آرمـان
? بزودی خانه صنایع دستی در بخش نگین کویر افتتاح می شود