بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان یوم‌الله ۹ دی را حماسه‌ای ماندگار دانست و گفت: برای بزرگداشت این روز برنامه‌های متعددی از جمله مراسمی در گلزار شهدای شهر کرمان در نظر گرفته شده است. به گزارش فت فتو از کرمان، نشست خبری «بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی» روز بصیرت و میثاق امت و ولایت در شورای […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان یوم‌الله ۹ دی را حماسه‌ای ماندگار دانست و گفت: برای بزرگداشت این روز برنامه‌های متعددی از جمله مراسمی در گلزار شهدای شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، نشست خبری «بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی» روز بصیرت و میثاق امت و ولایت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان امروز ۶ دی‌ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در این نشست با گرامیداشت ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی تمام هستی خود را برای دفاع از انقلاب، مردم، کشور و ولایت فدا کرد و در این راه به شهادت رسید.

انجم‌شعاع نهم دی را یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: مردم با حضور خود حماسه‌ای بزرگ آفریدند که ماندگار شد. مردم در این روز بصیرت و هوشیاری خود را ثابت کردند و برای رضای خدا، دین، اهل‌بیت، ولایت و شهدا آمدند تا ثابت کنند پای آرمان‌های شهدا، انقلاب و امام شهدا هستند. به همین دلیل نهم دی روز بصیرت نامیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان با بیان اینکه مردم همانطور که در ۸ سال جنگ تحمیلی مردانه جنگیدند و پیروز شدند در جنگ نرم نیز در مقابل دشمن ایستاده‌اند که نمونه آن فتنه سال ۸۸ است، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به دلیل اخلاص در عمل، ماندگار شد. او همیشه خود را گوش به فرمان ولایت می‌دانست و با تمام مشکلات در دو کشور اسلامی عراق و سوریه، به مقابله با داعش رفت.

انجم‌شعاع با اشاره به پیچیدگی سیاست‌های آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی، بیان کرد: روز نهم دی تجلی خشم مردم علیه فتنه و فتنه‌گران بود. در سال ۱۳۸۸ عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات، به پشتیبانی استکبار برای ضربه زدن به انقلاب، نظام و منافع ملی اقدام کردند اما مردم با بصیرت، آگاهی و حضور خود این فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه شعار یوم‌الله ۹ دی امسال «تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه» نامگذاری شده است، به اهمیت بصیرت اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم برای به روز شدن اطلاعات، آگاهی و بصیرت مردم اقدام کنیم و در این بین رسالت رسانه‌ها بسیار سنگین است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز برای افزایش بصیرت و بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

انجم‌شعاع تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی در حسینیه ثارالله کرمان، گلزار شهدا و پادگان ۰۵ کرمان در روز پنجشنبه، بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در مسجد قائم در روز جمعه ۱۰ دی ماه، برگزاری مراسم در بقاع متبرکه، برگزاری همایش نقش فتنه در امنیت غذایی، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، چاپ پوستر، تولید کلیپ و موشن‌گرافیک، همایش نقش زنان در ۹ دی، برگزاری مسابقات کتابخوانی وغیره از مهمترین برنامه‌ها برای بزرگداشت حماسه ۹ دی  است.

انتهای پیام




بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در کرمان برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در کرمان برگزار می‌شود