بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» در جنوب کرمان برگزار می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز سوم اسفندماه، جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی باحضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین، شاعران و پیشکسوتان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد. […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز سوم اسفندماه، جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی باحضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین، شاعران و پیشکسوتان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حسین اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این جلسه گفت: این نشست در راستای ترویج فرهنگ و زبان ادب فارسی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پاسداشت زبان فارسی به عنوان یکی از ارکان هویت ملی مردم ایران و بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بنا دارد در هفته‌ای که به عنوان هفته نظامی گنجوی نامیده شده است(۲۱ الی۲۷ اسفند ماه) چند برنامه شاخص با مشارکت دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های مربوطه در جنوب کرمان برگزار نماید چرا که ما باید برای پاسداری از هویتمان احساس مسئولیت کنیم.

گفتنی است در این نشست که با حضور برخی از اعضای ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد، مقرر شد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در جنوب کرمان در دانشگاه‌ها با حضور نخبگان فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه با همکاری دستگاه‌های مربوطه، انجمن شعر، موسیقی، تجسمی وغیره برگزار شود.

انتهای پیام




بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» در جنوب کرمان برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» در جنوب کرمان برگزار می‌شود