برگی‌زر: مهاجری قلق فوتبال مشهد را بلد است/ آینده درباره عملکرد عقیلی و سیدصالحی قضاوت می‌کند

پیشکسوت مشهد می‌گوید با وجود اینکه برگشت رضا مهاجری به نیمکت شهرخودرو، بازگشت به عقب است اما این مربی بلد است که چگونه در فوتبال مشهد نتیجه بگیرد. هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با فت فتو، در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه شهرخودرو و برگرداندن آن به بخش خصوصی گفت: این باشگاه تنها دلخوشی […]

پیشکسوت مشهد می‌گوید با وجود اینکه برگشت رضا مهاجری به نیمکت شهرخودرو، بازگشت به عقب است اما این مربی بلد است که چگونه در فوتبال مشهد نتیجه بگیرد.

هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با فت فتو، در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه شهرخودرو و برگرداندن آن به بخش خصوصی گفت: این باشگاه تنها دلخوشی مردم مشهد و تنها سهمیه استان خراسان و حتی شرق کشور در لیگ برتر است و طبیعی است مسئولین استانی نسبت به سرنوشت این تیم و اتفاقاتی که برای آن می‌افتد، باید نگرانی داشته باشد. به هر حال در دوره اول، اتفاق خوبی برای تیم رخ نداد و تیمی که می‌توانست سهمیه بگیرد، تا مرز سقوط هم رفت.

وی ادامه داد:  با این حال ما هواداران و فوتبال‌دوستان مشهدی دوست داریم این تیم با هر مدیریتی، بتواند دل مردم را شاد کند و نتایجی درخور فوتبال مشهد بگیرد. یکی از تصمیمات مثبت کادر مدیریت باشگاه، اضافه کردن خداداد عزیزی با آن کاریزمای خاص خود است که به جوانان تیم انگیزه می‌دهد تا خودنمایی کنند و بتوانند برای شهرخودرو موثر بازی کنند. آینده مشخص می‌کند که در این فصل چه اتفاقاتی برای تیم خواهد افتاد و تنها کاری که ما می‌توانیم بکنیم، حمایت از تنها نمانیده مشهد در لیگ برتر است.

برگی زر درباره کادر فنی شهرخودرو گفت: جوانانی مثل هادی عقیلی به عنوان مربی و سیدمهدی سیدصالحی به عنوان سرپرست به باشگاه اضافه شده‌اند و اکنون نمی‌توان درباره آن‌ها نظر داد. آن‌ها فوتبالیست‌های خوش‌نام و خوش سابقه‌ای بودند که آینده می‌تواند درباره نحوه عملکردشان در تیم تصمیم بگیرد. مهاجری فصل قبل نتوانست با وجود آن همه ستاره مس کرمان را لیگ برتری کند و انتخاب شهرخودرو به عنوان مقصد بعدی، نوعی بازگشت به عقب برای این سرمربی حساب می‌شود اما او می‌تواند دوباره خود را احیا کند و هم به دوران اوج برگردد و هم عامل موفقیت شهرخودرو شود. او به فوتبال لیگ و استعداد جوانان مشهدی آگاه است و به اصطلاح قلق فوتبال مشهد را بلد است و باید دید آیا با کمک از این نیروی جوانی و استعداد آن‌ها، برگ برنده خود را در زمین لیگ برتر کند یا خیر.

این پیشکسوت فوتبال مشهد در خصوص پیش‌بینی رتبه پدیده در پایان لیگ بیست و یکم گفت: میانگین سنی تیم پایین آمده است و جایگزینان مناسبی برای بازیکنان خوب تیم که شهرخودرو را ترک کرده‌اند، جذب نشده است. تیم جوان و کم‌تجربه است و این نکته یا می‌تواند نتیجه‌ای کاملا مثبت داشته باشد و یا کاملا منفی. تیم بازیکنی ندارد که بتواند یک تنه بازی را در بیاورد اما تیم‌هایی که این‌گونه بسته می‌شوند، اگر در همان هفته‌های ابتدایی روی دور نتیجه گرفتن بیافتند، می‌توانند فصلی درخشان را داشته باشند. شهرخودرو هم قرعه آسانی در ۱۰ هفته اول دارد و این کمک می‌کند جوانان تیم اعتماد به نفس مضاعفی برای دیدار مقابل بزرگان لیگ مانند پرسپولیس، سپاهان و استقلال می‌گیرند و با انگیزه بالایی در زمین حاضر شوند.

انتهای پیام




برگی‌زر: مهاجری قلق فوتبال مشهد را بلد است/ آینده درباره عملکرد عقیلی و سیدصالحی قضاوت می‌کند

منبع: ایــسنا
?برگی‌زر: مهاجری قلق فوتبال مشهد را بلد است/ آینده درباره عملکرد عقیلی و سیدصالحی قضاوت می‌کند : اخبار استان کرمان – ورزشی