برگشت بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب ۲ شهروند عنبرآبادی

جانشین انتظامی شهرستان عنبراباد از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب دو شهروند خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس از عنبرآباد؛ علی کریمی از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ هزار […]

جانشین انتظامی شهرستان عنبراباد از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب دو شهروند خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس از عنبرآباد؛ علی کریمی از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ هزار میلیون ریال وجه برداشت شده از حساب دو شهروند عنبرآبادی در کمتر از ۴۸ ساعت خبرداد.

 
جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در پی ارجاع دو فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع برداشت غیر‌قانونی به مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از حساب دو شهروند عنبرآبادی مشخص شد که شاکیان قصد نصب همراه بانک بر روی گوشی تلفن همراه خود را داشته‌اند با نصب یک نرم‌افزار جعلی با برداشت حجم زیادی وجه از حساب خود متوجه شده‌اند برنامه نصب شده بدافزار بوده است.
 
وی افزود: در ادامه با اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس فتا و با دستور قضایی کلیه تراکنش‌های مرتبط با حساب این دو شهروند مسدود و وجوه برداشت شده به حساب شاکیان عودت داده شد.
 
جانشین انتظامی عنبرآباد در این خصوص اظهار کرد: کاربرانی که به هر عنوان قصد استفاده از نرم‌افزارهای اینترنتی موجود در فضای مجازی را دارند برای تهیه آنها به وب سایت اصلی یا فروشگاه‌های مجاز مراجعه کنند تا شاهد به وجود آمدن این دسته از مشکلات نباشیم.
 
کریمی به کاربران استفاده کننده از همراه بانک‌ها نیز تاکید کرد: تلفن همراه خود را به نرم‌افزارهای ضد بدافزار معتبر و به‌روزرسانی شده مجهز کرده و اطلاعاتی همچون رمز اول و دوم کلمه عبور سامانه بانکی و تاریخ انقضا و cvv2 را بر روی تلفن همراه خود ذخیره نکنند.

انتهای خبر/بهادری 




برگشت بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب ۲ شهروند عنبرآبادی

منبع:آرمـان
? برگشت بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب ۲ شهروند عنبرآبادی