برگزیدگان جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان معرفی شدند

رفسنجان- برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان معرفی و از آنان تجلیل شد. به گزارش فت فتو، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه جمعه شب با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار، فرماندار رفسنجان، مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هنرمندانی از ۱۴ کشور جهان و ایران اسلامی […]

رفسنجان- برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش فت فتو، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه جمعه شب با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار، فرماندار رفسنجان، مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هنرمندانی از ۱۴ کشور جهان و ایران اسلامی در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار شد.

ایمان محمدآبادی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز به عنوان رئیس پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت کرد.

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به این شرح است؛

«انقلاب اسلامی ایران خیزشی برخاسته از دل فرهنگ و هنر و مبتنی بر ایده هنر متعالی است و از آنجا که هنر را حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین شاخص زندگی انسان می‌داند، پرورش هنرمندان متعهد و خلق هنر مبتنی بر زیباشناختی و تبیین مفاهیم ناب را در دستور کار خود قرار می‌دهد و براساس جهان‌بینی و فرهنگ اسلامی- ایرانی، هنر اسلامی را که مجموعه‌ای از هنرهای آمیخته با مفاهیم ناب دینی است پایه‌گذاری می‌کند.

بدون شک رویدادهای فرهنگی و هنری همچون جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای تبیین این حقیقت‌های متعالی است تا پیام جهانی هنر و فرهنگ این سرزمین را عرضه کنند. جشنواره ستاره‌های صحنه نیز علاوه بر به دوش کشیدن این رسالت بزرگ، فرصتی نیکو برای تعامل بیشتر و بهتر هنرمندان صحنه کشور با یکدیگر و با هنرمندان کشورهای مسلمان فراهم می‌آورد تا با بهره‌گیری از بستر هنرهای صحنه‌ای، تاریخ و جغرافیا و قابلیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، صنعتی و اقتصادی و شاخص‌های آئینی و انقلابی دیار کریمان را مرور کنند و سفیران امانتداری برای انتقال قابلیت‌های ملک سلیمانی، پایتخت مقاومت جهان اسلام و اندیشه‌های ناب سردار دل‌ها باشند.

امید است که پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های صحنه در ادامه مسیر چندساله‌اش به اهداف ارزشمند خود در زمینه توسعه مهارت‌های فردی و جمعی هنرمندان صحنه و تأثیر آن بر ارتقای روحیه نشاط و شادابی مردم دست یابد و توفیق رفیق راه دست‌اندرکاران برگزاری آن شود.»

فرهنگ و هنر؛ بهترین راه نزدیک شدن به صلح جهانی

دبیرکل جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه هم در این آئین اظهار کرد: در این جشنواره هنرمندانی از ۳۱ استان حضور داشتند و در ۴ بخش خوانندگان صحنه، مجریان صحنه، استندآپ کمدی و تقلید صدا به رقابت پرداختند. هنرمندانی از ۱۴ کشور جهان هم در این جشنواره شرکت کردند.

صمد قربان‌نژاد افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این رویداد بین المللی متبرک شدن جشنواره به نام شهید سلیمانی بود.

دبیرکل جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه بیان کرد: ۱۶ مجری در بخش ویژه شهید سلیمانی ۱۶ موضوع حول محور مقاومت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند.

اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه

در پایان مراسم اختتامیه برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه بر اساس آرا هیأت داوران به این شرح معرفی شدند.

بخش شهید سلیمانی؛ به طور مشترک محسن صفری از خوزستان، مصطفی حجتی از کرمان و مژده مهدویان از کرمان

بخش مجریان صحنه؛ رتبه اول مهرنوش ایرانخواه از هرمزگان، رتبه دوم آرش رضوانی از تهران، رتبه سوم مشترک؛ احمدرضا جهانی از مازندران و محسن کاهلی از خراسان جنوبی

بخش خوانندگان صحنه؛ رتبه اول سید رسول رضوی از فارس، رتبه دوم علی منوچهری نیا از گلستان، رتبه سوم مشترک؛ احسان مرادی از خراسان شمالی و مهران جعفرپور از اصفهان

برگزیده بخش مردمی؛ رامین کریمی از کرمان

بخش تقلید صدا؛ رتبه اول علی طیبی از فارس، رتبه دوم میلاد محمدی از مرکزی، رتبه سوم محمد چمنی از خراسان جنوبی

برگزیده بخش مردمی؛ حدیث اسماعیلی از استان کرمان

استندآپ کمدی؛ رتبه اول ابوالفضل عابدخانی از اراک، رتبه دوم مهرداد جوانمردی از تهران، رتبه سوم محمدحسن صفری از خراسان رضوی

برگزیده بخش مردمی؛ افشین ثریا

در این بخش، هیئت داوران جایزه ویژه نیز در نظر گرفت و به امیرعلی عسکریان از تهران اهدا کرد.

کد خبر ۵۵۴۴۹۳۷




برگزیدگان جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان معرفی شدند

منبع: مــهر
? برگزیدگان جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان معرفی شدند