برگزیده شدن فرهنگیان پژوهشگر شهربابکی در جشنواره الگوهای تدریس برتر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک از برگزیده شدن فرهنگیان پژوهشگر شهربابکی در جشنواره الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهربابک، مهدی نبی‌زاده، گفت: فرهنگیان پژوهشگر و فعال منصوره زین‌الدینی و سمیه بهزادی توانستند با شرکت در جشنواره […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک از برگزیده شدن فرهنگیان پژوهشگر شهربابکی در جشنواره الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهربابک، مهدی نبی‌زاده، گفت: فرهنگیان پژوهشگر و فعال منصوره زین‌الدینی و سمیه بهزادی توانستند با شرکت در جشنواره الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی رتبه‌‌های برتر استان را کسب کنند.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک افزود: استفاده از تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و می‌تواند در پیشگیری و رفع بسیاری از مسائل و مشکلات عرصه تعلیم و تربیت مؤثر واقع شود.
 
 وی ادامه داد: اینجانب ضمن عرض تبریک به این فرهنگیان فرهیخته و پرتلاش، تمامی فعالان حوزه علمی- پژوهشی و فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز، از پیشگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت روزافزون، سلامتی و طول عمر با عزت را برای ایشان دارم.

نبی‌زاده ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد مشارکت بیش از پیش معلمان زحمتکش شهربابکی در اینگونه جشنواره‌ها و درخشش روزافزونشان باشیم.

انتهای پیام/ شهربابک 




برگزیده شدن فرهنگیان پژوهشگر شهربابکی در جشنواره الگوهای تدریس برتر

منبع:آرمـان
? برگزیده شدن فرهنگیان پژوهشگر شهربابکی در جشنواره الگوهای تدریس برتر