برگزاری ۹۵ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برای نیروهای مسلح استان در سال گذشته

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۱، ۹۵ هزار نفر ساعت، برای نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان کلاس‌های آگاه‌سازی و آموزشی برگزار کردیم. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام دهه ولایت گفت: […]

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۱، ۹۵ هزار نفر ساعت، برای نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان کلاس‌های آگاه‌سازی و آموزشی برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام دهه ولایت گفت: نقش رسانه‌ها و مطبوعات در اصلاح و یا تخریب جامعه بر کسی پوشیده نیست؛ رسانه هم می‌تواند به جامعه نشاط دهد و هم سرخوردگی در جامعه ایجاد کند.

 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: کسی که برای رسانه مجوز می‌گیرد باید خبرشناسی و مخاطب‌شناسی را مدنظر قرار دهد؛ بنابراین یک خبرنگار باید با نوع و ماهیت خبر آشنا باشد که این خبر چه آثاری را در جامعه ایجاد می‌کند، چه بسا خبر برای قشری مفید و برای قشری غیرمفید باشد.
 
وی ابراز کرد: رسانه‌ها باید برای شغل خود به دلیل تاثیرش، اهمیت ویژه‌ای قائل باشد و در نقل و تحلیل خبر، حُب و بغض را کنار بگذارند و اگر به دنبال انتقاد هستند، این انتقاد دلسوزانه باشد و کاری کنند بسیاری از ابهامات مردم برطرف شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی افزود: به عنوان مثال در قضیه کمبود آب مطبوعات به خوبی می‌توانستند مردم را توجیه کنند که آیا نقص فنی در این زمینه وجود داشته و یا مصرف در این زمینه درست نیست.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با تاکید بر این‌که رسانه‌ها آیینه عملکرد مسئولان هستند و مسئولی که منتقد نداشته باشد بالندگی نخواهد داشت، اظهار کرد: همچنین رسانه‌ها می‌توانند مردم را به سمت تشکر از خدماتی که به آنان داده می‌شود، سوق دهند.
 
وی بیان کرد: در سازمان قضایی نیروهای مسلح به جرائمی که نظامیان در حوزه وظایف خاص خود انجام می‌دهند، رسیدگی می‌شود؛ چرا که در چهارچوب وظایف خاص نظامی و انتظامی است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی عنوان کرد: اقدام جدیدی که در نیروهای مسلح انجام شده، پیشگیری از وقوع جرم است؛ لذا بیشترین وقت و برنامه‌ریزی، بر پیشگیری از وقوع جرم متمرکز شده است.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان، ۹۵ هزار نفر ساعت، برای نیروهای مسلح مستقر در استان کلاس‌های آگاه‌سازی و آموزشی برگزار کردیم که مورد استقبال نظامیان قرار گرفت و حضور در این کلاس‌ها تاثیرگذار بوده است.
 
وی با تاکید بر این‌که در حوزه پیشگیری جزبه‌جز مواد قانونی را تشریح و تبیین می‌کنیم تا در کاهش جرائم موفق باشیم، اظهار کرد: کمیسیون‌هایی را در سازمان قضایی نیروهای مسلح داریم که در خصوص بررسی و پیشگیری از جرم اقدام می‌کنند. 
انتهای خبر/م 




برگزاری ۹۵ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برای نیروهای مسلح استان در سال گذشته

منبع:آرمـان
? برگزاری ۹۵ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برای نیروهای مسلح استان در سال گذشته