برگزاری ۱۸ دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال کرمان از برگزاری ۱۸ دوره آموزشی مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت: پس از آن که فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز […]

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال کرمان از برگزاری ۱۸ دوره آموزشی مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت: پس از آن که فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری کلاس‌های حضوری را صادر کردند، ۱۸ دوره آموزشی را در تقویم آموزشی هیئت فوتبال استان کرمان طی دو ماه آینده با نظر راهبردی سلاجقه سرپرست این هیئت قرار دادیم.

او افزود: طی چند روز پیش، کلاس مربیگری درجه D فوتبال در شهرستان جیرفت به پایان رسیده است و کلاس مربیگری درجه C فوتبال را در شهر کرمان داریم.

امیرخسروی با بیان اینکه سیاست هیئت فوتبال استان کرمان تمرکززدایی از مرکز استان در بحث آموزش است، تصریح کرد: کلاس مربیگری درجه D فوتبال به میزبانی شهرستان ریگان از اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد و در شهربابک نیز از اوایل دی ماه کلاس مربیگری درجه D فوتبال انجام و یک کلاس مربیگری D فوتبال ویژه آقایان هم شانزدهم بهمن در زرند برگزار می‌شود.

او بیان کرد: کلاس مربیگری درجه D فوتبال از ۱۷ آذر ماه در رفسنجان و کلاس مربیگری C فوتبال از ۲۱ آذر در سیرجان برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه همواره نگاه ویژه‌ای به فوتبال بانوان داشته‌ایم، گفت: کلاس مربیگری درجه C بانوان از ۱۳ آذر ماه به میزبانی شهرستان بم استارت می‌خورد.

توپ فوتبال

امیرخسروی افزود: کلاس مربیگری A فوتبال بانوان نیز به میزبانی سیرجان در دی‌ماه و دو کلاس مربیگری فوتسال نیز در شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان در دی و بهمن ماه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: یک دوره مربیگری D فوتبال هم ویژه آقایان، اواخر آذر در شهر سیرجان برگزار می‌شود.

امیرخسروی به برگزاری دوره فوتبال ساحلی در شهر کرمان نیز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آن انجام شده است، به زودی برگزار می‌شود.

او افزود: یک دوره مربیگری درجه C فوتبال هم ویژه آقایان، اوایل دی ماه در شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان برگزاری دوره مربیگری ویژه فوتسالی‌ها را نیز در دستور کار دانست و تصریح کرد: یک دوره مربیگری فوتسال ایران در اواخر آذر ماه در سیرجان و یک دوره مربیگری فوتسال هم در شهر کرمان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: دوره مربیگری فوتسال ایران و دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا هم اوایل بهمن ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

امیرخسروی افزود: برگزاری یک دوره مربیگری درجه D فوتبال در شهر کرمان نیز اوایل دی ماه در دستور کار است.

انتهای پیام




برگزاری ۱۸ دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان

منبع:بــرنا
?
برگزاری ۱۸ دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان