برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد. میثم پاریزی، ۲۵ مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ٢۶ مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده، […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

میثم پاریزی، ۲۵ مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ٢۶ مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده، شعار امسال را “ورزش، خانواده شاد، ایران قوی” عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان کرمان تصریح کرد: این تعداد پروژه با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، دهیاری‌ها، بنیاد علوی و شرکت کرمان موتور و نفت به بهره‌برداری می‌رسند. 

پاریزی این پروژه‌ها را شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و … در سراسر استان عنوان کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها، ۶۳هزار و ۱۹۴ متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و برگزاری مسابقات ورزشی در قالب‌های استانی و کشوری، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، تجدید میثاق با شهدا همراه با تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، افتتاحیه مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، اختتامیه جشنواره شطرنج کشور، جشن بزرگ خانواده ورزش کرمان‌، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت همراه با جشن‌های عصرگاهی، جشنواره اسکیت نونهالان، سمینار آموزشی ویژه کارکنان را برخی از این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام




برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در کرمان

منبع: ایـسنا
? برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در کرمان