برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه گلباف

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه گلباف برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ سید محمد میرتاج‌الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف گفت: بالندگی آموزش و پرورش استان بدون شک مدیون رشادت و دلیری  شهیدان فرهنگی و دانش آموز و همه شهدای ایران اسلامی است. سید محمد میرتاج‌الدینی […]

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه گلباف برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ سید محمد میرتاج‌الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف گفت: بالندگی آموزش و پرورش استان بدون شک مدیون رشادت و دلیری  شهیدان فرهنگی و دانش آموز و همه شهدای ایران اسلامی است.

سید محمد میرتاج‌الدینی افزود: خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ ما هستند و باید از خداوند  طلب توفیق کنیم تا همیشه به عنوان یک سرباز ولایت شرمنده خون شهدا نباشیم.

وی برپایی مجالس یادبود شهدا را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر “زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست امروز هر چه داریم از شهداست” و لزوم تجلیل و تکریم شهدا و خانواده های معزز آنان دانست و گفت: دعا کنیم عنایتی از شهدا در ما تجلی پیدا کند تا عاقبت بخیر شویم.

 رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف بیان کرد: امیدوارم بتوانیم به صورت عملی و در رفتار و افکارمان ثابت کنیم که پیرو واقعی شهدا هستیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه گلباف

منبع:آرمـان
? برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه گلباف