برگزاری یادواره شهداء جهاد تبیین است

حمیدرضا حسین خانی گفت: برگزاری یادواره شهداء یک جهاد تبیین است که امروز بصیرت مردم را بالا می برد، یادواره ها باید نسل به نسل به جوانان انتقال یابد و بیان شود. به گزارش فت فتو همزمان با ایام فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور احضار مختلف مردم و جمعی از مسئولین یادواره شهدای خانگی […]

حمیدرضا حسین خانی گفت: برگزاری یادواره شهداء یک جهاد تبیین است که امروز بصیرت مردم را بالا می برد، یادواره ها باید نسل به نسل به جوانان انتقال یابد و بیان شود.

به گزارش فت فتو همزمان با ایام فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور احضار مختلف مردم و جمعی از مسئولین یادواره شهدای خانگی در گلباف برگزار شد.

 
حمیدرضا حسین خانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)  گفت: قیام و شهادت امام حسین(ع) یوم الله است، علت به وجود آمدن وقایع کربلا این بود که مردم زمان به دنبال دنیا طلبی بودند و قیامت را فراموش کردند و علت مهم تر آن عدم آگاهی مردم و عدم بصیرت مردم بود.
 
وی ضمن اشاره به بی بصیرتی کوفیان افزود: مردم کوفه چهار دسته بودند، دسته اول عالمان بودند که مفسر قرآن بودند ولی اهل علم های بی عمل و بی همتی بودند و امام را همراهی نکردند. دسته دوم مردم عوام ناآگاه و بی بصیرت بودند. گروه سوم عده ای بودند که بعضی از مسائل ایمانی و دینی را داشتند و به بعضی مسائل دین کافر بودند و دسته چهارم و دسته آخر همراه امام بودند که از مکه و مدینه با امام بودند و حتی بعضی از کوفه به امام پیوستند که در ایمان خود راسخ بودند و هیچ گونه شک و تردیدی به خود راه ندادند و به قرآن تمسک داشتند.
 
حسین خانی در خصوص برگزاری یادواره اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا خود، یک جهاد تبیین است که امروز بصیرت مردم را بالا می برد؛ یادواره ها باید نسل به نسل به جوانان انتقال یابد و بیان شود.
 
وی در پایان گفت: ۴۳ سال از انقلاب می گذرد و دشمنان به دنبال تحریف هستند و مردم ما با بصیرت در مقابل فشار حداکثری دشمنان ایستاده اند.

انتهای پیام/تاج الدینی 

 
 




برگزاری یادواره شهداء جهاد تبیین است

منبع:آرمـان
? برگزاری یادواره شهداء جهاد تبیین است