برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگهداشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بافت اظهار کرد: شهدا مسوولیت‌پذیر بوده اند و خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند. به گزارش نذیر کرماناز کرمان ؛حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای فرهنگی […]

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بافت اظهار کرد: شهدا مسوولیت‌پذیر بوده اند و خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان ؛حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بافت اظهار کرد: شهدا مسوولیت‌پذیر بوده اند و خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند.
برترین ارزش‌ها این است که در حق حضرت سیدالشهدا عرض می‌کنیم:
« بذل مهجته فیک » 
(ای خدا حضرت امام حسین علیه السلام خون جان خود را در راه تو بذل کرد)
وی افزود: برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگهداشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است .
عضو مجلس خبرگان رهبری امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها را مدیون خون شهدا هستیم.
وی ادامه داد: شهدای فراجا در مقابل مجرمان و تبهکاران، همیشه تکالیف خود را برای تامین نظم و امنیت به درستی انجام دادند.
حجه الاسلام علیمرادی با بیان اینکه انقلاب ما جنس تمدنی دارد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما بر پایه علم و ایمان است و مانند حکومت انبیا در باطن تحول ایجاد می کند.
وی با اشاره به دوری دنیای غرب از دین عنوان کرد: امروزه در مغرب زمین با این که پیشرفت های علمی زیادی به وجود آمده ولی بحران مدیریت، بحران امنیت، بحران خانواده، بحران عدالت بیداد می‌کند

برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگهداشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است

 




برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگهداشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگهداشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است