برگزاری کارگاه فرهنگی ورزشی پدر و کودک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان کارگاه فرهنگی ورزشی پدر و کودک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، این جشنواره به همت ستاد امر به معروف استان و همکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان ویژه مهد کودک شهید مهدوی و با حضور خانم […]

به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان کارگاه فرهنگی ورزشی پدر و کودک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، این جشنواره به همت ستاد امر به معروف استان و همکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان ویژه مهد کودک شهید مهدوی و با حضور خانم خواجه پور مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان و آقایان اکبری نماینده ستاد امر به معروف استان، صفر زاده دبیر کمیته ورزش روزانه هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در روز سه شنبه مورخه ۳ بهمن ماه انجام شد.
سعید اکبری نماینده ستاد امر به معروف استان ضمن تسلیت حادثه تروریستی شهدای ۱۳ آبان و تبریک ولادت حضرت علی (ع)؛ اعلام کرد در این جشنواره تعداد ۱۸۰ نفر پدر و نوآموز شرکت کردند که در ابتدا این کارگاه با ورزش روزانه شروع و سپس مسابقات و آشنایی با ورزش های داژبال، بازی و ورزش کودکان، گل کوچک و دو و میدانی برای پدران و نوآموزان صورت پذیرفت.

آقای اکبری عنوان داشت برابر فرمایش رهبر معظم انقلاب ایجاد جامعه‌ای خانواده محور و تقویت و تحکیم خانواده و کارکردهای اصلی آن بر پایه الگوی اسلامی خانواده به عنوان مرکز نما و تربیت اسلامی فرزند و کانون آرامش بخش از مهمترین کارکردهای تحکیم خانواده ها می باشد که برگزاری چنین کارگاه هایی کمک شایانی به این مهم خواهد داشت.




برگزاری کارگاه فرهنگی ورزشی پدر و کودک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

منبع:یـزدان کـرمان
? برگزاری کارگاه فرهنگی ورزشی پدر و کودک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر