برگزاری پیش رویداد استارت آپ کارآفرینی در جیرفت

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: پیش رویداد استارت آپ کارآفرینی امداد در دانشگاه جیرفت برگزار شد. حسین شکفته  گفت: پاسخگویی به نیاز‌های جامعه یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها در کشور است و دانشگاه جیرفت در همین راستا با محوریت مرکز رشد واحد‌های فناور با شتاب و کیفیت بالا در حال ایفای این نقش در منطقه جنوب کرمان […]

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: پیش رویداد استارت آپ کارآفرینی امداد در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

حسین شکفته  گفت: پاسخگویی به نیاز‌های جامعه یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها در کشور است و دانشگاه جیرفت در همین راستا با محوریت مرکز رشد واحد‌های فناور با شتاب و کیفیت بالا در حال ایفای این نقش در منطقه جنوب کرمان است.

او می‌گوید: با توجه به اینکه چندین استارت آپ در منطقه جنوب کرمان برگزار شده پیرو درخواست کمیته امداد امام خمینی (ره) از دانشگاه جیرفت در خصوص برگزاری رویداد استارت آپ کارآفرینی امداد، پس از هماهنگی‌های صورت گرفته، افتتاحیه این رویداد استارت آپی برگزار شد و بخش اول این رویداد به عنوان پیش رویداد از ۱۴ الی ۱۶ اسفند در دانشگاه جیرفت با تلاش مرکز رشد واحد‌های فناور برگزار و بخش پایانی رویداد در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گفته شکفته، منطقه جنوب کرمان مستعد است، اما بدلیل برخی مشکلات توسعه متوازنی ندارد و جوانان این منطقه باید در این راستا تلاش کنند و این توسعه نامتوازن را جبران کنند لذا با ایده پردازی و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی در این مسیر گام بردارید.

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: ایده‌های خود را دنبال کنید و دست از تلاش برندارید قطعا با همت والای شما جوانان پیشرفت خواهید کرد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در ادامه رویداد استارت آپی کارآفرینی امداد گفت: توجه ویژه‌ای به توانمندسازی و ترویج فرهنگ کارآفرینی برای خانواده‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب کرمان در دستور کار امداد است.

صادقی ضمن ابراز خوشنودی از کیفیت اجرای رویداد توسط مرکز رشد دانشگاه جیرفت گفت: با هماهنگی صورت گرفته با رئیس دانشگاه جیرفت، جهت استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های فناور این دانشگاه به منظور اشتغال زایی برای فرزندان مددجویان کمیته امداد، نماینده‌ای از کمیته امداد امام خمینی (ره) جنوب کرمان در شورای مرکز رشد دانشگاه جیرفت معرفی می‌شود.

احمد یزدانخواه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در افتتاحیه رویداد گفت: برگزاری رویداد‌های استارت آپی در حقیقت سرمایه گذاری برای آینده بهتر منطقه جهت آموزش و پرورش جوانان خلاق و کارآفرین است.

او می‌گوید: رویداد استارت آپ کارآفرینی امداد ویژه فرزندان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) جنوب استان کرمان و به مدت پنج روز است.

سید حمزه حسینی مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه جیرفت نیز گفت: برای اجرای هرچه بهتر رویداد استارت آپ کارآفرینی امداد سلسله کارگاه‌ها و برنامه‌هایی با بهره گیری از کارشناسان مجرب برای شرکت کنندگان در این رویداد پیش بینی شده است، به نحوی که در انتهای رویداد تیم‌ها و ایده‌های قوی شکل گیرد و تیم‌های منتخب در اختتامیه رویداد به ارائه و رقابت خواهند پرداخت.

مدیر مرکز رشد دانشگاه جیرفت گفت: هدف چنین رویداد‌هایی ترویج روحیه کارآفرینی و تقویت خلاقیت و ذهن کارآفرین است و تیم‌ها و ایده‌های دارای پتانسیل تجاری سازی به مرکز رشد هدایت و با استفاده از حمایت‌های مالی، معنوی و تخصصی رشد و ارتقاء و در محدوده فناوری دانشگاه استقرار خواهند یافت.

فت فتو کرمان کرمان




برگزاری پیش رویداد استارت آپ کارآفرینی در جیرفت

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری پیش رویداد استارت آپ کارآفرینی در جیرفت