برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان

نذیر کرمان/کرمان مراسم افتتاحیه «پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان،شامگاه ۳۱ مردادماه در این مراسم اظهار کرد: این رویداد طی سه روز در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این رویداد در سراسر […]

نذیر کرمان/کرمان مراسم افتتاحیه «پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان،شامگاه ۳۱ مردادماه در این مراسم اظهار کرد: این رویداد طی سه روز در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در سراسر کشور انجام و اختتامیه آن اواخر بهمن و یا در دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: خروجی‌های این رویداد باید برای مقابله با دشمن استفاده شود لذا با تمام توان و ظرفیت فکری و توجه به مسائل روز و شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کند، فعالیت کنید تا ان‌شاءالله در این رویداد مثل سال قبل موفق باشیم.

نظری از پربازدید شدن برخی هشتگ‌های تولید شده توسط فضای مجازی بسیج استان کرمان در دنیا خبر داد و ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، بیان کرد: شما امروز در حال جهاد هستید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: طبق گفته فرماندهان بزرگ سپاه و لشکری، سال گذشته بزرگترین هجمه و جنگ جهانی سایبری را علیه کشور داشتیم و دشمن از همه توان و ظرفیت خود استفاده کرد و طبق اطلاعات ما در محتوایی که در یک مرکز در یکی از کشورهای مرتجع انجام می‌شد، کار را از ۱۰ سال قبل شروع کرده بودند.

وی ادامه داد: آنان از کشورهای ثالث می‌خواستند عملیات روانی روی کشور ما انجام دهند که در سال ۹۸ ناموفق بودند اما در دو سال خاموشی در زیرزمین‌های خود کار را ادامه دادند و فکر می‌کردند باز کشور را تحت تاثیر قرار بدهند اما با عنایت امام زمان و شهدا و قدرت رهبری و همه شما که جهادی و از روی دل وارد شدید، تیر آنان به سنگ خورد.

نظری با اذعان به غافلگیری و غفلت صورت گرفته در روایت اول در داخل کشور در جریان اغتشاشات سال گذشته بیان کرد: اما کارهای انجام شده در فضای مجازی، پاسخ به شبهات نسل جدید، تولیدات دیجیتال و هشتگ‌های رتبه اول در کشور و تولیدات شما باعث شد دشمن عقب نشینی کند.

وی ادامه داد: اما دشمن دست برنداشته و تا استکبار و استعمار و خوی درندگی آنان هست، جنگ و برنامه‌های خبیثانه دشمن همچنان ادامه دارد و عمده کار آنان همچنان در فضای مجازی است و باید این رویدادها را جدی گرفت و در خط مقدم این نبرد بیایید که شما به عنوان افسران جهاد هستید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر لزوم هوشیاری نسبت به اینکه شبهه و تردید به اعتقاد و باور تبدیل نشود؛ اظهار کرد: متاسفانه بعضاً نسل جوان دنبال کنکاش نیست و اولین چیزی که با ادارک او همخوانی دارد را باور می‌کند اما با جهاد و تولیدات شما می‌توان نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی علت انتخاب گلزار شهدا به عنوان مکان برگزاری بسیاری از برنامه ها و جلسات را موجب برکات زیادی دانست که به واسطه شهدا دیده شده و گفت: هرچه استفاده از مکتب حاج قاسم و امامین انقلاب در تولیدات بیشتر باشد اثربخشی بیشتری دارد.

انتهای پیام




برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان

منبع: ایـسنا
? برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان