برگزاری نمایشگاه مد و لباس در کرمان با حضور بیش از ۱۸ تولید کننده پوشاک

مجری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی گفت: نمایشگاه مد و لباس در کرمان با حضور بیش از ۱۸ طراح از تاریخ سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود. مریم آتشی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» در رابطه با برگزاری نمایشگاه مد و لباسی اسلامی ایرانی در کرمان گفت: نمایشگاه صبح روشن با موضوع […]

مجری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی گفت: نمایشگاه مد و لباس در کرمان با حضور بیش از ۱۸ طراح از تاریخ سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

مریم آتشی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» در رابطه با برگزاری نمایشگاه مد و لباسی اسلامی ایرانی در کرمان گفت: نمایشگاه صبح روشن با موضوع مد و لباس اسلامی ایرانی و با هدف معرفی توانمندی‌های بی‌نظیر طراحان و تولیدکنندگان پوشاک کرمان و توسعه فضای تعامل و همکاری در بین فعالان حوزه مد و لباس اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد:  ایجاد فضای مناسب برای بهره‌مندی از پوشاک سالم، زیبا، عفیفانه و مناسب با قیمت عادلانه از جمله اهداف دیگر این نمایشگاه است.

آتشی توضیح داد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۸ تولید کننده پوشاک، طراح و خیاط لباس از تاریخ سیزدهم تا هیجدهم اسفندماه در خیابان شهید چمران نبش شهید چمران هیجده روبروی مسجد گنج برگزار می‌گردد.

مجری برگزاری نمایشگاه مد و لباسی اسلامی ایرانی در پایان از کلیه علاقه‌مندان و فعالان مد و لباس برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.
انتهای خبر/ پسند

 




برگزاری نمایشگاه مد و لباس در کرمان با حضور بیش از ۱۸ تولید کننده پوشاک

منبع:آرمـان
? برگزاری نمایشگاه مد و لباس در کرمان با حضور بیش از ۱۸ تولید کننده پوشاک