برگزاری نمایشگاه عکس در تخت درگاه قلی‌بیگ کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه عکس باعنوان «کروکی‌های آموزشی یک معلم از معماری ایران» از ۳۰ فروردین‌ماه تا اول اردیبهشت‌ماه در محل تخت درگاه قلی‌بیگ کرمان خبر داد. فعالی در تشریح این خبر بیان […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه عکس باعنوان «کروکی‌های آموزشی یک معلم از معماری ایران» از ۳۰ فروردین‌ماه تا اول اردیبهشت‌ماه در محل تخت درگاه قلی‌بیگ کرمان خبر داد.

فعالی در تشریح این خبر بیان کرد: این نمایشگاه عکس که از آثار حجت گلچین از اساتید برجسته مرمت دانشگاه شهید باهنر کرمان است به مناسبت روز جهانی محوطه‌ها و بناهای تاریخی برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس از محوطه‌ها و بناهای تاریخی سراسر کشور به‌ویژه استان کرمان در معرض دید  قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام




برگزاری نمایشگاه عکس در تخت درگاه قلی‌بیگ کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری نمایشگاه عکس در تخت درگاه قلی‌بیگ کرمان