برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دراستان کرمان در حال برگزاری است. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: چهل وپنجمین دوره رقابت‌های قرآنی مرحله شهرستانی با شرکت بیش از یکهزار و ۸۰۰ رقابت‌کننده کرمانی از ۳۰ تیرماه آغاز و تا پنج مرداد […]

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دراستان کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: چهل وپنجمین دوره رقابت‌های قرآنی مرحله شهرستانی با شرکت بیش از یکهزار و ۸۰۰ رقابت‌کننده کرمانی از ۳۰ تیرماه آغاز و تا پنج مرداد سال جاری در پنج منطقه این استان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام مصطفی بساوند با اشاره به اینکه پنج منطقه استان شامل کرمان، رفسنجان، جیرفت، زرند و سیرجان است، افزود: سال گذشته تمام رقابت‌کنندگان این استان نزدیک به ۹۰۰ نفر بودند و امسال این ظرفیت به بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

وی گفت: شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌های قرآنی مرحله شهرستانی برای راه یافتن به مرحله استانی در رشته‌های حفظ، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با هم رقابت خواهند کرد.

وی یاد اورشد: ملاک انتخاب افراد برای رفتن به مرحله استانی پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی حد نصاب نمره کسب شده است و افراد تا زمانی که حد نصاب لازم را به دست نیاورند نمی‌توانند به مرحله استانی راه یابند.




برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان