برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان انار+تصاویر

?به گزارش #فت فتو؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی درمحل ساختمان ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد . ?سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی این شهرستان دراین مراسم گفت : شعار هفته ناجا در سال جاری با نام ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” است و امروز نیروی انتظامی؛ […]

?به گزارش #فت فتو؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی درمحل ساختمان ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد . ?سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی این شهرستان دراین مراسم گفت : شعار هفته ناجا در سال جاری با نام ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” است و امروز نیروی انتظامی؛ سازمانی […]

?به گزارش #فت فتو؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی درمحل ساختمان ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد .

?سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی این شهرستان دراین مراسم گفت : شعار هفته ناجا در سال جاری با نام ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” است و امروز نیروی انتظامی؛ سازمانی بهره مند از فناوری های نوین و تکنولوژی های هوشمند به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به مردم است.

?وی خاطرنشان کرد: سیستم جدید پلیس هوشمند در این هفته رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

?فرمانده انتظامی انار گفت: دراین هفته آغار بکار ۹۵ دوربین نظارتی در حوزه شهر وروستا راشاهدهستیم که این دوربین ها بعضا پلاک خوان و متصل به ناجا می باشند و به صورت شبانه روزی رصد وپایش خواهند شد و دیگر سارقین به راحتی توانایی رفت وامد و سرقت کردن را ندارند و از طرفی استفاده از سامانه های هوشمند الکترونیکی می تواند باعث کاهش تماس پلیس با مردم شده و ضمن صرفه جویی در بکارگیری نیروی انسانی، احساس امنیت در جامعه را نیزالقاء نماید. سامانه دیگری که در شهرستان راه اندازی شده است سامانه امنیتی مها می باشد.

?این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: درشش ماهه گذشته از سال جاری در شهرستان انار شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقتها نسبت به مدت مشابه وافزایش ۴۳ درصدی دستگیری سارقین هستیم و ازطرفی با کشف مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر شاهدافزایش ۲۲۱ درصدی مواد مخدد نسبت به مدت مشابه قبل هستیم.

?درخاتمه از خیرین امنیت ،پیشکسوتان نیروی انتظامی و نیروهای برتر انتظامی با ارتقاء درجه تجلیل شد.




برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان انار+تصاویر

منبع: انــارما
?برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان انار+تصاویر : اخبار استان کرمان – ورزشی