برگزاری مراسم جشن انقلاب در معدن طغرالجرد کوهبنان

در آستانه دهه مبارک فجر مراسم جشنی در معدن اصلی پابدانا برگزار شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان، در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: قرارگاه سردار شهید رشیدی بسیار فعال و پرتلاش است در هفته جاری به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید ماشاالله رشیدی مدارس بخش طغرالجرد میهمان سرداران دوران دفاع‌مقدس […]

در آستانه دهه مبارک فجر مراسم جشنی در معدن اصلی پابدانا برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان،
در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: قرارگاه سردار شهید رشیدی بسیار فعال و پرتلاش است در هفته جاری به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید ماشاالله رشیدی مدارس بخش طغرالجرد میهمان سرداران دوران دفاع‌مقدس و برای بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هستند.

وی خاطر نشان کرد: زحمات استاندار کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به بار نشست و طی تفاهم‌نامه‌ای بین استاندار و وزیر رفاه شرکت زغال‌سنگ کرمان به مجموعه صدر تامین که شرکتی تخصصی و مادر در بحث صنعت است واگذار گردید.

فرماندار کوهبنان افزود: مقام‌ معظم رهبری حدود ده سال هست که شعار سال را شعار اقتصادی بیان می‌کنند در حالی که رشد تولید در قالب برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: شعار مقام‌ معظم رهبری نوعی فتواست که همگان باید در راستای تحقق آن گام بردارند تلاش همگان خصوصا نماینده شهرستان در مجلس و فرمانداری در راستای رفع خلاء بیمه‌ای کارگران معادن زغال‌سنگ است.

توکلی گفت: باید ضریب شغلی کارگران و خلا بیمه‌ای مرتفع گردد تا زمینه برای جذب نیروی جوان و تازه نفس فراهم شود که این مهم بر افزایش تولید و اشتغال جدید اثر مستقیم دارد.

وی به کارگران توصیه کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند حضوری پرشور و گسترده داشته باشند و به خانواده، دوستان و اقوام خود سفارش کنند در این عرصه حضوری پر رنگ و فعال داشته باشند تا باعث عزت اسلام و شکست دشمنان شوند.

فرماندار کوهبنان افزود: خانواده شهدا بهترین سرمایه خود را در دوران دفاع‌مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کردند امروز جهاد شما علاوه‌بر حوزه اقتصاد حضور در کنار صندوق‌های رأی است که این مهم توصیه مقام معظم‌رهبری است.

وی ادامه داد: کارگران در مشارکت حداکثری نقش‌آفرین هستند می‌توانند دوستان و همکاران خود را به حضور در این عرصه ترغیب کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: قیمت زغال در حال حاضر یک سوم قیمت جهانی است که پیگیری برای افزایش قیمت زغال ادامه دارد تا شاهد پویایی، افزایش تولید، به روز شدن تجهیزات معادن باشیم.

وی ابراز کرد: شعار جشن‌های دهه مبارک فجر جشن‌ ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است در حالی که امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های هوا و فضا، هسته‌ای و… هستیم.

در ادامه حجت‌الاسلام یاور نجم‌الدینی گفت: یکی از مطالبات همیشگی ما از تربیون نماز جمعه مربوط به خواسته‌ها و مشکلات کارگران معادن زغال‌سنگ است.

وی ادامه داد: در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید ماشاالله رشیدی تیم پزشکی جهادی با مساعدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در شهر کیانشهر به مردم منطقه خدمت‌رسانی خواهد داشت.

در پایان حسن درویشی نماینده کارگران معدن اصلی گفت: رفع خلا بیمه‌ای، جذب نیروی جدید در معادن زغالسنگ، فراهم کردن بستر برای بازنشستگی و تبدیل وضعیت کارگران از مهم‌ترین خواسته جامعه کارگری شهرستان است.

وی ادامه داد: تلاش برای افزایش قیمت زغال سنگ تولیدی و ثبات مدیریتی در شرکت زغال سنگ، واگذاری شرکت زغالسنگ به مجموعه تهیه و تولید منابع معدنی، رفع نواقص و بازنگری طرح طبقه بندی، همکاری برای تهیه سرویس کارگران خصوصی شهرستان راور شاغل در معدن اصلی از دیگر خواسته‌های کارگران است.

منبع: فارس

انتهای پیام/س




برگزاری مراسم جشن انقلاب در معدن طغرالجرد کوهبنان

منبع:آرمـان
? برگزاری مراسم جشن انقلاب در معدن طغرالجرد کوهبنان