برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رودبارجنوب

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رودبارجنوب به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین،معتمدین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل ستاد فرماندهی شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان رودبار جنوب با حضور ائمه جمعه رودبارجنوب و جازموریان، نماینده مردم […]

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رودبارجنوب به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین،معتمدین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل ستاد فرماندهی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان رودبار جنوب با حضور ائمه جمعه رودبارجنوب و جازموریان، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،دادستان و جمعی از مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین و متنفذین و سران طوایف،خانواده شهدا و ایثارگران در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 
سرهنگ کوهستانی فرمانده انتظامی این شهرستان دراین مراسم اظهارکرد: افتخارنیروهای جان برکف پلیس درکنار سایرنیروهای مسلح خدمت به نظام اسلامی ومردم بوده ونیروی انتظامی با خدمت شبانه روزی خوددرایجاد امنیت وارامش مردم تلاش واجازه سوء استفاده به اخلال گران  را نخواهدداد.
 
فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: پليس در ارائه خدمت به مردم و تامین نظم و امنيت به خوبي از دو مولفه اقتدار و جلب اعتماد عمومی بهره گرفته است.
 
درادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه درخصوص خدمات پلیس درجامعه ازخدمات این نیرو تجلیل نمودند.
 
در پایان این برنامه ازنیروهای برتر نیروی انتظامی این شهرستان تجلیل شد.


انتهای پیام/پ




برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رودبارجنوب

منبع:آرمـان
? برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رودبارجنوب