برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال «ایران من» در استان کرمان

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات و اهمیت و تاکیدات حضرت آقا در این ارتباط […]

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات و اهمیت و تاکیدات حضرت آقا در این ارتباط برگزاری رویداد تولید محتوا در برنامه قرار گرفت.

وی از برگزاری رویداد تولید محتوای با موضوع انتخابات در استان کرمان خبر داد و افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال با عنوان «برای ایران» از امروز در دانشگاه ولیعصر رفسنجان آغاز می‌شود.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این رویداد سه روزه بوده و اختتامیه این مراسم روز جمعه و با حضور مسئولان برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد تولید محتوای دیجیتال ۴۰ تیم شرکت می‌کنند.

وی استقبال از این رویداد را بی‌نظیر دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری این رویداد در کمترین زمان ممکن بود، ۴۰ تیم شرکت کردند و شاهد استقبال بی‌نظیر از این رویداد در بحث کوتاه‌ترین مدت بودیم.

باقری از حضور بهترین تیم‌های انیمیشن، موشن، پوستر و کلیپ‌سازی استان کرمان و برترین نخبگان و هنرمندان کرمانی در این رویداد خبر داد و افزود: تیم‌های تراز اول استان در این رویداد تولید محتوا با موضوع انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم طی این مدت بهترین تولیدات و بهترین ایده‌ها ارائه شود، گفت: در شرایط امروز کشور، بهترین راه مقابله با عملیات روانی دشمن و خنثی کردن این عملیات روانی، تحریمی و تحریفی، برگزاری رویدادهایی از این نوع و تولید محتوا است.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه از دل این رویدادها بهترین فیلم‌ها و آثار تولید شده و استعدادها شکوفا می‌شود، بیان کرد: حُسن برگزاری این رویدادها در همین است و امیدواریم در سه روز برگزاری این رویداد به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال «ایران من» در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال «ایران من» در استان کرمان