برگزاری رزمایش ها، دشمن را از هر گونه اقدام عملی علیه ایران باز می دارد

حمیدرضا ترقی گفت: برگزاری رزمایش ها نقش بازدارندگی بسیار بالایی در برابر هرگونه ذهنیتی که در دشمنان وجود داشته باشد برای حمله به کشور و یا حمله به تاسیسات اتمی دارد و دشمن را از هر گونه اقدام عملی علیه جمهوری اسلامی باز می دارد. حمیدرضا ترقی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به […]

حمیدرضا ترقی گفت: برگزاری رزمایش ها نقش بازدارندگی بسیار بالایی در برابر هرگونه ذهنیتی که در دشمنان وجود داشته باشد برای حمله به کشور و یا حمله به تاسیسات اتمی دارد و دشمن را از هر گونه اقدام عملی علیه جمهوری اسلامی باز می دارد.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش گفت: رزمایش هایی که در دوران صلح برگزار می شود، به منظور حفظ آمادگی نیروهای نظامی در مقابله با توطئه ها و دسیسه های احتمالی دشمن است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این رزمایش ها کمک می کند تا نیروها، آمادگی جسمی و عملیاتی لازم را برای مقابله و دفاع از کشور داشته باشند، عنوان کرد: در هر یک از این رزمایش ها، سلاح های جدید دفاعی که در کشور ساخته و وارد ارتش می شود، مورد بهره برداری قرار می گیرد و نحوه استفاده، به کار گیری از آن سلاح ها و کارآمدی تجهیزات در مقابله با دشمن مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: توانمندی ارتش ما در استفاده از تاکتیک های مختلف، ابزارها و سلاح های جدید که ساخت ایران است برای دشمنان انقلاب اسلامی که به دنبال توطئه و تهدید هستند، نقش بازدارندگی بسیار موثری را دارد و این توانمندی ها نقش بازدارندگی بسیار بالایی در برابر هرگونه ذهنیتی که در دشمنان وجود داشته باشد برای حمله به کشور و یا حمله به تاسیسات اتمی دارد و دشمن را از هر گونه اقدام عملی علیه جمهوری اسلامی باز می دارد.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین رزمایش نوعی آمادگی قدرت نظامی است که به همه دشمنان ابراز و اعلام می شود و این اقدام پیشگیری از هر گونه تهدید نظامی در آینده خواهد بود؛ همان گونه که رزمندگان ما در نیروی دریایی سپاه در دریا توانستند مقابل سرقت نفتی را بگیرند و نگذارند اموال ملت ایران در دست عوامل رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گیرد طبیعتا از مرزهای زمینی ما هم که در کنار دریا و سواحل مکران به راحتی می توانند حفاظت و پاسداری کنند.

انتهای پیام/م




برگزاری رزمایش ها، دشمن را از هر گونه اقدام عملی علیه ایران باز می دارد

منبع:آرمـان
? برگزاری رزمایش ها، دشمن را از هر گونه اقدام عملی علیه ایران باز می دارد